اخبار روز سینما

اتفاق جالبی برای دومین فیلم علیرضا معتمدی «چرا گریه نمی کنی» رخ داد. در راه اندازی آنلاین، 6 برابر بیشتر از عرضه عمومی فروش داشت.

“چرا گریه نمی کنی؟” ساخته علیرضا معتمدی که نفر دوم است مرداد ماه راه اندازی آنلاین خود را به طور انحصاری در پلتفرم «فیلمانت» آغاز کرد، در مدت 20 روز توانست 6 برابر بیشتر از عرضه عمومی خود بفروشد و از رکودی جالب خارج شود.

به گزارش بازتاب آنلاین، فیلم سینمایی «چرا گریه نمی کنی؟ این فیلم برای اولین بار در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و از 17 آذرماه سال گذشته اکران عمومی خود را در سینماهای سراسر کشور آغاز کرد. این فیلم در مدت اکران خود توانست تنها 8671 تماشاگر را به سینماها جذب کند و در نهایت با گیشه ای نزدیک به 400 میلیون تومان از اکران خود خداحافظی کرد.

فرشته حسینی و باران کوثری در نمایی از فیلم “چرا گریه نمی کنی؟”

«چرا گریه نمی کنی» هم اکنون و در اکران اینترنتی خود موفق به فروش 6 برابری زمان اکران عمومی و فروش 2 میلیارد و 400 میلیون تومانی با ورودی 85 هزار تومانی شده است.

این فیلم دومین ساخته علیرضا معتمدی است که در آن نقش اول را بازی می کند. باران کوثری، هانیه توسلی مانی حقیقی، فرشته حسینی و علی مصفا دیگر بازیگران این فیلم هستند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا