اخبار روز سینما

بیوگرافی پاتریک دمپسی / از این بازیگر چه می دانیم؟

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

نام اصلی: پاتریک گالن دمپسی

متولد: 13 ژانویه 1966 در لویستون، مین، ایالات متحده آمریکا

حرفه: بازیگر، راننده مسابقه.

سالهای فعالیت: 1364 تا کنون

همسران: جیلیان دمپسی (31 ژوئیه 1999 – اکنون) (3 فرزند)

راکی پارکر (24 اوت 1987 – 26 آوریل 1994) (طلاق)

فرزندان: تالولا فیف دمپسی

داربی گالن دمپسی

سالیوان پاتریک دمپسی

قد: 175 سانتی متر

پاتریک دمپسی، پاتریک دمپسی و همسرش، فیلم های پاتریک دمپسی

بیوگرافی

پاتریک گالن دمپسی در 13 ژانویه 1966 در لویستون، مین، ایالات متحده آمریکا در خانواده آماندا و ویلیام دمپسی به دنیا آمد. پدرش فروشنده بیمه و مادرش کارمند مدرسه بود.

او در دبیرستان منطقه ای دومینیک تحصیل کرد. در سن 12 سالگی تشخیص داده شد که او مبتلا به نارساخوانی است. تقریباً در همان دوره، دمپسی احساس ناامنی می کرد.

او از کودکی در جادوگری مهارت داشت. او حتی در مسابقات کشوری شعبده بازی هم قهرمان شد. او همچنین یک اسکی باز ماهر بود. در دوران دبیرستان، قهرمانی اسلالوم ایالت مین را به دست آورد.

پاتریک دمپسی، پاتریک دمپسی و همسرش، فیلم های پاتریک دمپسی

عکس های پاتریک دمپسی

پدر و مادر پاتریک دمپسی طلاق گرفتند و او مجبور شد با مادرش زندگی کند. پاتریک کوچکترین پسر خانواده بود. او دو خواهر بزرگتر دیگر در خانواده اش دارد. نام خواهران او آلیشیا هاتون و مری دمپسی است. او نه تنها یک خواهر دارد، بلکه یک برادر ناتنی به نام شین رائه نیز دارد. پاتریک توسط مادرش به همراه خواهر ناتنی و برادرش در باکفیلد و ترنر بزرگ شد.

پاتریک گالن دمپسی دبیرستان را رها کرد تا بازیگری را دنبال کند و نقش دیوید را در تولید سانفرانسیسکو سه گانه آهنگ مشعل دریافت کرد. او در چندین نمایش از جمله «خاطرات ساحل برایتون» و «مسئله شاخه های رز بود» بازی کرد.

او اولین نقش اصلی خود را در سال 1987 در فیلم “در حال و هوا” به دست آورد. در همان سال، او همچنین در فیلم عاشقانه Can’t Buy Me Love بازی کرد که تصویر پسر دوست داشتنی او را تثبیت کرد.

سال 1991 برای این بازیگر سال بسیار شلوغی بود زیرا پروژه های زیادی در دست داشت. او در دو فیلم Mobsters و Run ظاهر شد که تطبیق پذیری او را در بازیگری نشان داد.

سال 2005 سال خوبی برای دمپسی بود، زیرا او نقش اصلی خود را در نقش “دکتر” به دست آورد. درک شپرد در سریال درام پزشکی آمریکایی “Grey’s Anatomy”. او یک شبه ستاره شد و تعداد طرفدارانش بیشتر شد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا