اخبار روز

خبر خوب همستربازا بالاخره رسید!

همستر Combat یک بازی تلگرامی مبتنی بر ارز دیجیتال است که استراتژی و فرصت های کسب درآمد را ترکیب می کند.

همستر Combat در سال 2024 توسط توسعه دهندگان تلگرام تاسیس شد. این بازی به بازیکنان اجازه می دهد تا سکه های درون بازی را با توکن مبادله کنند. این پلتفرم به بازیکنان خود با توکن بومی HMSTR برای تکمیل وظایف و توصیه‌های موجود در بازی پاداش می‌دهد.

علی‌رغم انتقاداتی که در مورد مسائل حفظ حریم خصوصی و روش‌های مشکوک جذب کاربر وجود دارد، ترکیب منحصربه‌فرد این پلتفرم از ارزهای دیجیتال و بازی بیش از 300 میلیون بازیکن فعال را به خود جذب کرده است.

طبق نمودار نوسان قیمت موج معاملاتی، توکن HMSTR با وجود روند نزولی تقاضای بالایی دارد زیرا بالای 0.20 دلار است. انتظار می‌رود که قیمت HMSTR تا پایان سال 2024 افزایش یابد زیرا انتظار می‌رود بازی به فصل آلت‌کوین برسد.

با توجه به مقادیر فیبوناچی، یک رالی معکوس در توکن وجود دارد همستر مبارزه باید به مرز 0.90 دلار برسد. از نظر خوش بینانه، روند صعودی می تواند تا سطح روانی 1 دلار ادامه یابد.

همانطور که فضای بازی های رمزنگاری در سال 2025 گسترش می یابد، منتظر احمق بعدی در زمین باشید. همستر علاوه بر این، پلتفرم پتانسیل تبدیل شدن به یک بازیگر اصلی در فضای بازی و رمزنگاری را نشان می دهد. در صورت ادامه این روند، قیمت توکن HMSTR در سال 2025 به 3 دلار خواهد رسید./بازتاب آنلاین

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا