اخبار روز سینما

معرفی فیلم Founder Site of Choice

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

نام فیلم: موسس

تاریخ انتشار: 2017

ژانر: بیوگرافی، درام

کارگردان: جان لی هنکاک

تهیه کنندگان: کرین لندر-جرمی رنر-آرون رایدر

امتیاز فیلم (IMDB): 7.2 از 10

بازیگران:

مایکل کیتون
لورا درن
نیک آفرمن
جان کارول لینچ
پاتریک ویلسون
بی جی نواک

بنیانگذار

داستان فیلم.

ری کراک یک فروشنده معمولی از ایلینوی است. او پنج سال است که میکسر بستنی می فروشد و درآمد متوسطی هم دارد. از وضعیت مالی متوسط ​​یا زندگی عادی خود راضی نیستید. یک روز در دهه 1950، در میان رستوران هایی که به آنها میکسر می فروخت، با رستوران همبرگر برادران مک دونالد آشنا شد که سیستمی سریع و متمایز دارد. ری سیستم بسیار سریع ساخت همبرگر را دوست داشت و متوجه شد که آنها توانایی تبدیل شدن به یک نام بزرگ را دارند. او با پشتکار و زیرکی اقتصادی خود برادران مک دونالد را تشویق به تأسیس مک دونالد کرد.

بنیانگذار

در مورد فیلم

«بنیانگذار» در بازآفرینی حال و هوای دهه 1960 آمریکا چندان عالی نیست و دارای موسیقی متن غم انگیز قابل توجهی است که با حال و هوای غم انگیز فیلم مطابقت دارد. اما فیلم برای موفقیت نیاز به چاشنی هایی داشت، که اگرچه گاهی اوقات تا آنجا پیش می رود که توضیح می دهد سیستم آماده سازی سریع همبرگر مک دونالد، بیشتر اوقات این جزئیات را فراموش می کند تا داستان خود را در سریع ترین زمان ممکن و کامل بیان کند همبرگری که شاید اسمش مک دونالد باشد اما طعمش با همبرگرهای آقای حسن در خیابان فرقی ندارد.

فیلم بنیانگذار جدیت لازم برای آموزش و همچنین فراز و نشیب های حق رای (زنجیره ای) مک دونالد و مدل تجاری آن را از منظری جدید و با صراحت آشکار توصیف می کند. همه چیز در این فیلم برای کارآفرینان است. از دیالوگ مفصل ارائه محصول گرفته تا به تصویر کشیدن تصمیمات دشوار کاری و شخصی برای شخصیت های اصلی، این فیلم شما را آماده می کند تا بخشی از کاری باشید که باید بتوانید انجام دهید. موضوع دیگر این است که این فیلم به وضوح تمایز بین کارآفرین و متخصص و جایگاه هر یک را نشان می دهد.

برادران مک‌دونالد، شرکتی را که امروزه میلیاردها دلار فروش سالانه دارد، تنها به قیمت 2.7 میلیون دلار فروختند و ریموند کراک که متوجه شد کسب‌وکار اصلی شرکت املاک و مستغلات است و نه همبرگر، در اختراع سرعت یا حتی شرکت نکرد. در اختراع سیستم او با طراحی رستوران ها به ثروتی افسانه ای دست یافت.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا