اخبار روز سینما

پژمان بازغی و حمید گودرزی با یک سریال به تلویزیون می‌آیند + تصاویر

به تازگی اخبار و تصاویر جدیدی از سریال جدید پژمان بازغی و حمید گودرزی منتشر شده و گفته می‌شود که این مجموعه جایگزین سریال سرزمین مادری خواهد بود.

به‌زودی سریال غریبه به کارگردانی Kسروش محمدزادهL و تهیه‌کنندگی Kجواد فرحانیL از شبکه سه سیما پخش خواهد شد. این سریال که به پایان مراحل تصویربرداری خود رسیده است، به‌عنوان تولید جدید گروه حادثه‌ای مرکز سیما فیلم، جایگزین سریال سرزمین مادری می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


سریال جدید پژمان بازغی و حمید گودرزی

در سریال غریبه بازیگرانی چون «پژمان بازغی»، «حمید گودرزی»، «اسماعیل محرابی» و «پورانداخت مهیمن» حضور دارند. این مجموعه، جدیدترین اثر «سروش محمدزاده» است که پیش از این نیز کارگردانی سریال‌های موفقی چون سوران، نوار زرد و همبازی را در کارنامه خود دارد. سریال سوران با محوریت یکی از قهرمانان کُرد کشور، در حال و هوای تاریخ معاصر ساخته شده بود.

داستان سریال حول محور «مصطفی»، نخبه‌ای در حوزه داروسازی می‌چرخد که در آستانه ازدواج مجدد، با شواهدی مواجه می‌شود که او را به این باور می‌رساند که همسر مرحومش، که سه سال پیش در دریا غرق شده بود، هنوز زنده است. جست‌وجوی مصطفی برای کشف حقیقت، او را به ماجراهایی پیچیده و رازآلود می‌کشاند.

تصاویر منتشر شده از این سریال را مشاهده کنید:

پژمان بازغی
سریال غریبه
پژمان بازغیپژمان بازغی
سریال غریبه
پژمان بازغیپژمان بازغی
سریال غریبه
پژمان بازغیپژمان بازغی
سریال غریبه

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال جدید پژمان بازغی و حمید گودرزی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا