اخبار روز

واریز کمک های معیشتی به مبلغ 900 هزار تومان آغاز شد

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور از پرداخت مستمری مددجویان کمک اجتماعی توسط سازمان هدف یارانه ها خبر داد.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

علیرضا انجلسی در این خصوص اظهار داشت: مستمری امسال خیرین نسبت به سال گذشته 30 درصد افزایش داشته است.

وی در تشریح سرانه بازنشستگی گفت: بنابراین خانوارهای یک نفره ماهیانه یک میلیون تومان، خانوارهای دو نفره یک میلیون و 420 هزار تومان، سه نفره دو میلیون تومان و چهار نفره دو میلیون تومان پرداخت می کنند. تومان دو میلیون و 550 هزار تومان و خانواده های پنج نفر و بیشتر سه میلیون تومان دریافت می کنند. و 150000 تومان دریافت می کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور همچنین در تشریح زمان پرداخت مستمری گفت: بر اساس بند الف جزء 2 تبصره 8 قانون بودجه سال 1403، پرداخت مستقیم به ذینفع نهایی در کل کشور اعمال می شود. تعیین از فروردین ماهانه مستمری مشتریان بیمه شده مستقیماً از طریق سازمان هدفمندی یارانه ها به حساب مشتریان واریز شود، در حالی که این اقدام پیش از این و در سال های گذشته توسط خیریه انجام شده است.

ودیعه جدید 3 میلیون و 150 هزار تومانی به عنوان کمک معیشت این خانوارها

مستمری مستمری بگیران مددجویان اجتماعی نسبت به سال گذشته 30 درصد افزایش داشته است.

خانوارهای یک نفره یک میلیون تومان، خانوارهای دو نفره یک میلیون و 420 هزار تومان، خانوارهای 3 نفره 2 میلیون تومان، 4 نفره 2 میلیون و 550 هزار تومان و خانوارهای پنج نفره و بیشتر 3 میلیون و 150 هزار تومان دریافت خواهند کرد. تومان.

وی در تشریح سرانه بازنشستگی گفت: بنابراین خانوارهای یک نفره ماهیانه یک میلیون تومان، خانوارهای دو نفره یک میلیون و 420 هزار تومان، سه نفره دو میلیون تومان و چهار نفره دو میلیون تومان پرداخت می کنند. تومان دو میلیون و 550 هزار تومان و خانواده های پنج نفر و بیشتر سه میلیون تومان دریافت می کنند. و 150000 تومان دریافت خواهند کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور همچنین در تشریح زمان پرداخت مستمری گفت: بر اساس بند الف جزء 2 تبصره 8 قانون بودجه سال 1403، پرداخت مستقیم به ذینفع نهایی در کل کشور اعمال می شود. تعیین از فروردین ماهانه مستمری مشتریان بیمه شده مستقیماً از طریق سازمان هدفمندی یارانه ها به حساب مشتریان واریز شود، در حالی که این اقدام پیش از این و در سال های گذشته توسط خیریه انجام شده است.

قطع یارانه های معیشتی

کمک هزینه زندگی سطح ۱۶۱ خانوار دهک چهارم تا نهم در سراسر کشور، در تاریخ تیر در ماه 1403 واریز شده و از ساعت 24:00 (31 اسفند) فعال بوده است. تیر ماه) قابل مصرف است.

سازمان یارانه محور در اطلاعیه ای از سوی وزیر یارانه مورخ گام 161 (تیر 1403) اعلام کرد که تمامی اعضای دهک 4 تا 9 خانوار در سراسر کشور را هدف قرار داده است. در این اطلاعیه آمده است:

طبق اطلاعیه قبلی در مورد نحوه پرداخت کمک هزینه نگهداری بهمن یارانه سطح 161 ماه جاری براساس طبقه بندی دهک اعلام شده از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ساعت 24 یکشنبه (31) به حساب خانوارهای دهک چهارم تا نهم سرخبرتان در سراسر کشور واریز می شود. تیر ماه) قابل مصرف است.

بر این اساس، اگر سرپرست خانوار شما از دهک چهارم تا نهم باشد، به ازای هر نفر مبلغ 300 هزار تومان به حساب وی واریز شده است.

تغییر در رفتار مالی خانوار یکی این یکی از عوامل اصلی تغییر مالیات بر درآمد شخصی است. در برخی موارد، گردش مالی بالا ممکن است به دلایل خاصی قابل اعتراض باشد و منجر به مشکلاتی شود که توسط وزارت کار قابل حل است. اما بهتر است خانوارهای معمولی برای حفظ عشر خود از معاملات کلان که ربطی به دخل و خرج آنها ندارد پرهیز کنند و رفتار مالی خود را اصلاح کنند.

در دهه 80 و در اجرای مرحله اول قانون هدف تامین مالی، خوداظهاری خانوارها مبنای تشکیل خوشه شد. با این حال، با ارائه پایگاه های اطلاعاتی جامع و استفاده از هوش مصنوعی، به تدریج پایه های اعشاری با اطلاعات و رفتار مالی خانوارها پیوند خورد.

این در حالی است که اگرچه نقص هایی از جمله در حوزه املاک در معاملات چک وجود داشت، اما به منظور کاهش تعداد اشتباهات، امکان درخواست تجدیدنظر برای خانوارهای معترض نیز در نظر گرفته شد و در صورت وجود متولیان عشر در وزارتخانه. کارگران وظایف خود را انجام می دهند، هر گونه ایراد تغییر را می توان به صورت اعشاری مطرح و پیگیری کرد.

کمک هزینه زندگی

معیارهای کاهش یارانه نقدی

مرجع تقسيم خانوارها پايگاه اطلاعاتي بهزيستي ايران است كه اطلاعات خانوار شامل تعداد اعضا، مالكيت خودرو و گردش مالي كليه اعضاي خانواده بر اساس آزمون واسا و نتيجه اين آزمايش در آزمون است. ، رتبه خانوار کمتر از همه خانوارهای کشور است

شواهدی وجود دارد مبنی بر اینکه این پایگاه همچنان اطلاعات بورس و اطلاعات مالکیت زمین و مسکن را مبنای اصلی اعشاری سازی قرار نمی دهد و در حوزه گردش مالی همچنان معاملات مبتنی بر چک را به صورت جداگانه طبقه بندی نمی کند.

البته چرخه مالی ناشی از همه این امور به صورت سپرده یا برداشت بر عشر تأثیر می گذارد. از آنجایی که از هر 10 دهک درآمدی کشور، 9 دهک مشمول یارانه نقدی هستند و کالاهای الکترونیکی تنها به 7 دهک پایینی تخصیص می یابد، این تغییرات مالی ممکن است با تغییر دهک درآمدی خانوار، حمایت دولت را قطع یا وصل کند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا