اخبار روز سینما

معرفی سری بازی های کامپوزیت: بازی ماهی مرکب

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

نام سریال: The Squid Game

سال انتشار: 2021

ژانر: بقا، ترسناک، هیجان انگیز.

تهیه کننده: هوانگ دونگ هیوک

کارگردان: هوانگ دونگ هیوک

نویسنده: هوانگ دونگ هیوک

تعداد فصل: 1

قسمت ها: 9

بازیگران:

  • لی جونگ جائه
  • پارک هه سو
  • وی ها جون
  • هیون جونگ
  • این یونگ سو است.
  • او آواز می خواند
  • آنوپام تریپاتی
  • کیم جو ریونگ

خلاصه سریال

مجموعه بازی های ترکیبی بر روی گروهی از افراد بسیار بدهکار و بی پول در کره جنوبی تمرکز دارد. در ابتدا ناآگاهانه وارد مسابقه بازی های مرگبار کودکان می شوند اما بعداً بسیاری از آنها داوطلبانه برمی گردند تا برنده جایزه این مسابقه شوند و زندگی خود را تغییر دهند.

بازی مرکب چیست؟ + خلاصه و بازیگران سریال Squid Game

در مورد سریال

سری بازی های کامپوزیت دارای تم تاریک و بسیار خونین و خشن است. تبدیل بازی های کودکانه به مسابقات خونین و مرگبار بسیار آزاردهنده و تکان دهنده است، شخصیت ها به خوبی توسعه یافته اند و سریال به خوبی سرعت می گیرد و هیچ وقت وقت را تلف نمی کند. شخصیت اصلی سری بازی های کامپوزیت، پدری ناامید است که به راحتی می توان با او همذات پنداری کرد اما کامل نیست و ایراداتی دارد. شخصیت‌های دیگری هم هستند که داستان‌های مناسبی دارند که بینندگان می‌توانند با آنها ارتباط برقرار کنند.

بازی مرکب چیست؟ + خلاصه و بازیگران سریال Squid Game

شخصیت ها به سرعت و هوشمندانه معرفی می شوند و بازی ها به سرعت شروع می شوند. پس از تماشای یک قسمت از سری بازی های کامپوزیت، مطمئناً مایل به تماشای قسمت های زیر خواهید بود.

456 شخصیت و افراد باید در بازی های مرگبار شرکت کنند و در یک سری بازی های هیجان انگیز اما کودکانه شرکت کنند. هرکس در این بازی های کودکانه شکست بخورد جان خود را از دست می دهد. اما فردی که زنده بماند جایزه ارزشمند را به خانه خواهد برد. بنابراین، افرادی که اساساً چیزی برای از دست دادن ندارند، جان خود را برای بردن این مبلغ هنگفت به خطر می اندازند که نه تنها بدهی های آنها را پوشش می دهد بلکه زندگی آنها را برای همیشه تغییر می دهد.

بازی مرکب چیست؟ + خلاصه و بازیگران سریال Squid Game

حرف آخر

پیش بینی ها نشان می دهد که بیش از 200 میلیون نفر در سراسر جهان این سریال را تماشا کرده اند و این تعداد روز به روز در حال افزایش است. با این حال هوانگ دونگ هیوک ایده خاصی برای فصل دوم سریال ندارد. او معتقد است به دلیل زمان زیادی که برای نوشتن فیلمنامه سریال «بازی مرکب» صرف کرده، اکنون زمان آن رسیده که به سراغ پروژه های جدید برود. اما نتفلیکس از او خواست تا شرایط فصل دوم سریال را مرور کند، زیرا میلیون ها بیننده سریال «بازی مرکب» دوست دارند ادامه این سریال را ببینند.

هیوک در این باره گفت: امکان بازگشت این سریال برای فصل دوم وجود دارد و ممکن است خبری از فصل دوم نباشد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا