اخبار روز سینما

تیزر فصل دوم سریال Percy Jackson and The Olympians منتشر شد

روز گذشته دیزنی در جریان نمایشگاه D23، از تیزر فصل دوم سریال Percy Jackson and The Olympians نیز به همراه دیگر آثار مورد اننتظارش رونمایی کرد.

فصل دوم پرسی جکسون و المپ‌نشینان تنها پس از یک هفته شروع برای تولید، تیزر رسمی خود را در در D23 دریافت کرد. تیزر فصل دوم Percy Jackson and The Olympians فقط چند ثانیه از سریال بود که «پرسی واکر اسکوبل» را در یک ارابه آبی نشان می‌داد که توسط دو اسب سفید آماده حرکت بودند. این تمام چیزی بود که برای حال حاضر وجود دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تیزر فصل دوم سریال Percy Jackson and The Olympians

این نگاه اجمالی در پایان ویدیویی که تا حد زیادی وقایع فصل اول را بازگو می‌کرد، منتشر شد. فصل دوم وقایع دریای هیولاها، کتاب دوم از سری پرفروش پرسی جکسون و المپ‌نشینان، نوشته «ریک ریوردن» را دنبال خواهد کرد که توسط «دیزنی هایپرین» منتشر شده است.

در فصل جدید، «پرسی جکسون» یک سال بعد به کمپ نیمه‌خون بازمی‌گردد و می‌بیند که دنیایش وارونه شده است. دوستی او با «آنابت» در حال تغییر، «گروور» ناپدید و اردوگاه تحت محاصره نیروهای کرونوس است.

سفر «پرسی» برای درست کردن همه چیز او را از نقشه خارج می‌کند و به دریای مرگبار هیولاها، جایی که یک سرنوشت مخفی برای پسر «پوزئیدون» در انتظار است می‌برد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فصل ابتدایی سریال پرسی جکسون چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Deadline

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا