اخبار روز سینما

فال روزانه حافظ / فال حافظ فردا دوشنبه 22 مرداد 1403 را اینجا بخوانید


به گزارش بازتاب آنلاین زودیاک حافظ یکی این یکی از رسوم رایج ایرانیان است که مردم با نیات مختلف به کاخ حافظ شیرازی می روند و با خواندن غزل او از شعر او الهام می گیرند و در شب یلدا، نوروز و حتی در مناسبت های خاص در زندگی خود راهنمایی می جویند. آنها در لحظات مهم زندگی خود فال حافظ را می خوانند و معتقدند که اشعار حافظ می تواند نشانه ای از آینده یا پاسخی به پرسش های درونی آنها باشد. فال حافظ نه تنها یک فعالیت فرهنگی و سنتی است، بلکه فرصتی برای تأمل است. همچنین تأمل عمیق‌تری در مورد موضوعات و ارتباط آن‌ها با ادبیات غنی فارسی مورد بحث قرار می‌گیرد.

طالع بینی تولد فروردین

نگو گوش دادن به حرف دلت اشتباه است.

لفاظی، نه عزیز، این اشتباه است

سرم به زمین و پشت نمی افتد

خداوند این آزمایشات را نصیب ما کند.

ترجمه

تعبیر امروز فال حافظ فروردین ماهی های عزیز نشان می دهد که ما نباید نیازهای کسی را انکار کنیم. اگر مشکلی دارید به درگاه خدا بازگردید که او حلال مشکلات شماست. همیشه با خدا باش افرادی هستند که با شما بازی می کنند، به آنها اعتماد نکنید زیرا اسرار شما را فاش می کنند و شما را ناراحت می کنند.

طالع بینی تولد اردیبهشت ماه

گفتی برای تماشای ماه نو بیرون رفتی

از ماه آبروان شرم باد

یک عمر تا دلت به دست اسیران ما بیفتد

محافظت از دوستان خود را فراموش نکنید

ترجمه

نتیجه تفل به دیوان حافظ تو اردیبهشت ماه حوت عزیز، حقیقت این است که دوستان شما به شما وفادار نیستند و برای کاری که برای آنها انجام می دهید، ارزش نصف نمی کنند، اما شما پاداش خود را در راه خدا از جای دیگر می گیرید. به سفر پر برکتی می روید. اگر گم شدی در آن سفر شانس خود را پیدا می کنی و درس عشق را در آن سفر می آموزی انشاالله.

طالع بینی تولد خرداد

از آتش دلم می جوشم

مهر از لبم خون می نوشم و تشنه ام

قصد جان این است که طمع را بر لبان جان بگذارد

می بینی که دارم در این شغل تلاش می کنم بمیرم

ترجمه

طالع بینی امروز شما خرداد ماهی های عزیز این نشان می دهد که شما در حال حاضر نمی توانید چیزی بگویید، پس بهتر است سکوت کنید و راز خود را فاش نکنید. چون سعادت را در مال می بینید، برای به دست آوردن مال دنیوی بسیار تلاش می کنید، اما به ثروتی که دارید راضی هستید. هرگز ایمان خود را به پول نفروشید زیرا بار گناهان شما بیشتر می شود. انشاءالله راه درست را برای موفقیت انتخاب کنید

طالع بینی تولد تیر

ای دل، ریش من با لب تو شور شده است

دست نگه دار من دارم میرم خدا خیرت بده

شما آن جواهر ناب در دنیای مقدس هستید

سخن گفتن از نیکی تو نتیجه تعالی ملکوت بود

ترجمه

طالع بینی امروز شما تیر ماهی عزیز، این تعبیر این است که دین را بر گردن خود ادا کنید و حق الناس را ادا کنید تا مردم و کالاهای این دنیا و بقیه دنیا به یاد خوبی های شما باشند. هر چیزی را که شک دارید امتحان کنید تا شک از بین برود. خوشحال باشید و حرف آخر را بگویید که آنچه می خواهید ممکن است.

طالع بینی تولد مرداد

پیشخدمت ها بلند می شوند و لیوان را می نوشند

غم و اندوه روزها را دور کن

ساغر روی پای من است نه روی پای من

من این دلقک را می کشم

ترجمه

نصیحت حافظ به شما مرداد ماهی عزیز بگو یا علی و برخیز و امتحان کن. تنبلی را کنار بگذار و غم روزها را بخور. مشکلات مالی شما حل خواهد شد. سلبریتی هیچ تاثیری ندارد. غرورت را از دست بده و راز دلت را به کسی نگو. شما دلار خود را دریافت می کنید. صبور باش و استقامت کن تا اینکه روزی به اندازه دلخواهت به آن برسی.

طالع بینی تولد شهریور

من می خواهم یک چیز جالب به شما بگویم، به این مه نگاه کنید

ذهن و روح را به زنجیر این مو ببینید

اشتباهی در دلم هست که تو وحشی هستی و هیچ جا نیستی

او گفت: “به چشمان شیری آن آهو و گنجینه اش نگاه کنید.”

ترجمه

در تعبیر فال حافظ امروز شهریور ماهی های عزیز، انگار این چند صباحی فکر می کنی باید شاد باشی و از زندگی لذت ببری. با اینکه می گویند به آینده فکر کن، تو می گویی من هستم اما بی خبر هستی. دوستانت با حیله گری و نیرنگ از تو سوء استفاده می کنند، اما تو نمی فهمی که روزی از تجمل گرایی خسته شده ای و دیگر چیزی نداری. پس سرکش نباش حالا از قدرت بازوی خود استفاده کنید. زمان زیادی برای شادی وجود دارد.

طالع بینی تولد مهر

ناگهان تو را روی خودم کشیدم و در چرخش موهایت بود

بر لبانت گذاشتم جان و دلم فدای جانم

تو خوش باش، با حافظ برو، دشمن می میرد

چقدر تو را گرم می بینم، چقدر از دشمن سرد می ترسم

ترجمه

حافظ امروز به تو مهر حوت عزیز به شما توصیه کرد که دست از خلق و خوی شهوانی خود بردارید. حتی اگر به دوستتان فکر کنید، نمی توانید مطمئن باشید که او مثل شما فکر می کند یا نه. حاضری خودت و جانت را فدای معشوقت کنی و گاهی دلت را به روی دیا باز کنی و همه چیز را به او بگو. کمی صبر کنید؛ دست سرنوشت همه چیز را مطابق میل شما ترتیب می دهد.

طالع بینی تولد آبان

اشتباه نکن ای گوشه نشین فطرت پاک

تا از ثبت گناه دیگران بر شما جلوگیری کنید

اگر من خوبم و تو بد، برو خودت باش

درود خدا بر هر که او را کشت.

ترجمه

طالع بینی امروز شما آبان ماهی های عزیز نشان می دهد که نباید در دیگران عیب جویی کنید. ابتدا اشتباهات خود را برطرف کنید. خوب یا بد، روی پای شما نوشته شده است. این حق شماست که همانطور که می خواهید و با هدف زندگی کنید. نیازهای شما یکی پس از ارضای دیگری با حاجت خود دوباره به درگاه خدا می روی. تقوا را پرورش دهید تا از آرامش حق دور نشوید.

طالع بینی تولد آذر

تا همه ی تنهایی ها یک فنجان صبحگاهی بخورند

صبح زود به درب پیر مناجات برویم.

توافقی که در وادی ایمن با شما بستیم

بیا مثل موسی ارنی گوی به میکات برویم

ترجمه

طالع بینی امروز شما آذر ماهی عزیز می گوید با وجود اینکه دیگران به وعده های خود عمل نکردند، شما همچنان به وعده ها و تعهدات گذشته خود وفادار هستید. با اینکه همه بر تو سخت گرفتند، اما سوگند خوردی که تا روز قیامت زیر پا نگذاری. از هنر خود برای قدردانی از جوانی خود استفاده کنید. از اختلاف و هرج و مرج دوری کنید. بزرگترها به شما کمک خواهند کرد.

فال برای متولدین دی

سلام الله ما کار اللیالی

و Cevbet el-Muthani و Ideal

من و علی وادی الاراک علیه آنها

و شن ها را روشن کرد

ترجمه

علامت محافظ شما دی ماهی های عزیز تعبیر می شود که با ناله به جایی نمی رسید. شروع به دعا کنید و به خادمان پر دردسر زمان حال بپیوندید. در طول بقیه کار طولانی خود اوقات خوبی خواهید داشت. اگر ضرر کردید، پول را از جای دیگری دریافت می کنید. برای رفع حاجاتت به غیر از خدا که شایسته شهرت تو نیست دست دراز نکن.

طالع بینی تولد بهمن

حافظ سرپنجه عشق نگار

مثل طاووسی که زیر پای فیل می افتد

زنده باد شاه عالم

هر چیزی مثل باد و زین

ترجمه

طالع بینی امروز شما بهمن ماهی های عزیز تعبیر می شود که شما منتظر معجزه هستید و این معجزه زمانی اتفاق می افتد که از تمام دل و جان خود استفاده کنید. زمان محدود است. کمی عجله کن دستت فعلا کوتاهه ولی به اذن خدا به هدفت میرسی. گاهی دست سرنوشت طوری است که نیت و اندیشه ات بدون هیچ تلاشی دنبالت می آید.

طالع بینی تولد اسفند

بیایید از ایده تقسیم برگردیم و یکی شویم

طبق تصمیم، اهرمان سروش از راه رسید

پرنده سحر را که سوسان آزاد است نمی دانم

با ده زبان که آمد چه گوش داد؟

ترجمه

طالع بینی امروز شما اسفند ماهی های عزیز، شخصی به کمک شما می آید و شما را از ورطه درد و بدبختی نجات می دهد. لباس به شما احساس خوبی می دهد. تو کمی عصبانی هستی سعی کن خودت رو کنترل کنی برای دور نگه داشتن مشکلات از شما، بین کسی جدایی ایجاد نکنید.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا