اخبار روز

سیووو… طلسم شکن! سلیمی با شادی رونالدو قهرمان المپیک شد

آرین سلیمی پس از عملکرد معروف و خوش شانس رونالدو به روند شکست های خود پایان داد.

به گزارش “ورزش سه”، آرین سلیمی پس از نمایش های درخشان به ویژه در دیدار گذشته، موفق شد با غلبه بر کیدن کانینگهام انگلیس و انجام کاری بزرگ و معجزه آسا، مدال طلای معتبر و ارزشمند را از آن خود کند.

نکته جالب درباره سلیمی خوشحالی اوست. این تکواندوکار که علاقه خاصی به فوتبال دارد کریستیانو رونالدو را اینگونه می نامد یکی او از میان اسطوره های زندگی خود انتخاب کرد.

سلیمی رونالدو پس از پیروزی حساس و هیجان انگیز در دیدار نیمه نهایی مقابل ایوان ساپینا به شادی خاص و معروفی دست یافت. شادی Siuuuu… که فوق ستاره پرتغالی نشان می دهد و بارها توسط ورزشکاران مختلف تکرار شده است.

سلیمی نیز در فینال به این مهم دست یافت. تکواندوکار 20 ساله کرمانشاهی پس از برد حساس و خیره کننده مقابل کیدن کانینگهام، شادی رونالدو را نیز اجرا کرد تا طلسم عجیب خود را بشکند.

سیووو... طلسم شکن! سلیمی با شادی رونالدو قهرمان المپیک شد

سلیمی پس از رفتنش به المپیک در مصاحبه ای اعلام کرد که هر بار قبل از فینال این شادی را اجرا کرده، ناکام بوده است. این جوان کرمانشاهی گفت: زمانی فکر می کردم که رونالدو را بعد از پیروزی هایم خوشحال کنم، اما متاسفانه هر بار نقره می گرفتم.

سیووو... طلسم شکن! سلیمی با شادی رونالدو قهرمان المپیک شد

وی ادامه داد: بعد از این ناکامی ها تصمیم گرفتم که شادی سیووو اجرا نکنم… انشالله هر بار که برنده شوم خوشحال خواهم شد. خط و نشان می کشیدم اما استاد مجید افلاکی به من اجازه شادی نمی دهد. انشاالله در المپیک به این خوشبختی خواهم رسید.

سلیمی با اینکه گفته بود شادی رونالدو را قبل از مدال طلای المپیک برآورده نمی کند، پس از بازی نیمه نهایی این کار را انجام داد و این بار طلسم سیو شکسته شد و مدال طلا را به دست آورد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا