اخبار روز سینما

کیت بلانشت: به جای دریافت پول برای ارباب حلقه ها، به من ساندویچ دادند.

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

کیت بلانشت یکی یکی از مشهورترین بازیگران سینما که در لیست افرادی که بیشترین دستمزد را برای بازی در فیلم می گیرند، می گوید که برای بازی در سه گانه ارباب حلقه ها به جای دستمزد فقط ساندویچ دریافت کرده است.

به گزارش هالیوود ریپورتر، کیت بلانشت در برنامه تلویزیونی اندی کوهن در پاسخ به این سوال گفت: آیا با من شوخی می کنی؟ من فقط ساندویچ های مجانی در صحنه فیلمبرداری آن فیلم ها دریافت کردم.»

در حالی که مجری برنامه از پاسخ بلانشت متعجب شده بود، دوباره پرسید که آیا واقعاً برای این فیلم ها پولی دریافت نکرده است و بلانشت به شوخی گفت نه، این فقط یک ساندویچ رایگان بود. البته پاسخ بلانشت در شوخی با مجری برنامه بود، اما او بلافاصله گفت: «بازیگران زن آنقدر که شما فکر می کنید حقوق دریافت نمی کنند».

شکاف دستمزد افراد مشهور مرد و زن در هالیوود مدت‌ها موضوع بحث بوده است، اما در سال‌های اخیر برخی از بازیگران زن بیش از همتایان مرد خود دستمزد دریافت می‌کنند. پیش از این، برخی از بازیگران «ارباب حلقه‌ها» گفته بودند که دستمزد کمی برای بازی در این فیلم‌های پرطرفدار دریافت کرده‌اند و به نظر می‌رسد دستمزد بلانشت که ده‌ها جایزه بزرگ سینمایی از جمله اسکار را از آن خود کرده است نیز باشد. در مقایسه با دستمزد معمول او “کم” است.

سه گانه «ارباب حلقه ها» پیتر جکسون، بر اساس داستان معروف نویسنده انگلیسی جی آر آر تالکین و با بازی بلانشت در نقش گالادریل، در مجموع حدود 3 میلیارد دلار فروخت.

منبع: العربیه

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا