اخبار روز

دیبالا به لیگ ستارگان عربستان می پیوندد؟

پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی می تواند به زودی راهی لیگ حرفه ای عربستان شود. تیم القادسیه که به تازگی به لیگ برتر عربستان صعود کرده است، می خواهد این مهاجم را با پیشنهادی هنگفت جذب کند.

بازیکن تازه وارد لیگ حرفه ای عربستان به لیست مشتریان ستاره آرژانتینی تیم فوتبال رم اضافه شد.

به گزارش تسنیم، پس از تیم های الاهلی و الاتحاد، حالا تیم القادسیه به پائولو دیبالا پیشنهاد داده است تا او را در لیست ستاره های سرشناس لیگ حرفه ای عربستان قرار دهد.

مهاجم 30 ساله رمی وارد سال پایانی قراردادش با این تیم شد یعنی در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد بود. به همین دلیل، جالوروسی از فروش ستاره سابق یوونتوس از کسب درآمد دریغ نمی کند، به خصوص که او اکنون سه مشتری دارد. دستمزد پیشنهادی سعودی ها نیز قابل توجه است، زیرا آنها مایل به پرداخت 15 میلیون یورو خالص در هر فصل به اضافه 5 میلیون یورو پاداش های مربوط به عملکرد هستند که می تواند مبلغ نهایی را به 20 میلیون یورو برساند.

دیبالا که دو سال پیش به عنوان بازیکن آزاد از یوونتوس به رم پیوست، فصل گذشته در 39 بازی رسمی 16 گل به ثمر رساند و 10 پاس گل داد.

آخرین مشتری دیبالای 30 ساله تیمی است که توسط غول نفتی عربستان سعودی آرامکو تامین مالی می شود که امسال نیز نام های معروفی مانند کوئن کاستیلز، نایتان ناندز و ناچو فرناندز کاپیتان سابق رئال مادرید را به خود جذب کرده است.

فصل گذشته، تحت هدایت میچل، القادسیه موفق شد مجوز صعود به لیگ برتر فوتبال باشگاهی عربستان را به دست آورد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا