اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

طعنه عجیب فدراسیون تکواندو به حسن یزدانی پس از شکست در المپیک

در اقدامی عجیب، فدراسیون تکواندو ساعاتی پس از شکست حسن یزدانی در فینال المپیک، با انتشار استوری‌ای به رکوردهای هادی ساعی اشاره کرد. این اقدام در حالی صورت گرفت که جامعه ورزشی ایران به دلیل مصدومیت و شکست یزدانی در غم و اندوه به سر می‌برد.

فدراسیون تکواندو ساعاتی بعد از شکست حسن یزدانی در فینال المپیک با انتشار یک استوری به ماندگار شدن رکورد هادی ساعی اشاره کرد.

به گزارش “ورزش سه”، در حالی که شب گذشته شب تلخی برای ورزش ایران در المپیک به شمار می‌رفت و همه مردم به خاطر شکست حسن یزدانی با شرایط سخت و در رفتن کتف متاثر و ناراحت بودند، فدراسیون تکواندو امروز در اینستاگرام خود با انتشار عکسی از هادی ساعی به حسن یزدانی طعنه زد!

حسن یزدانی در صورتی که شب گذشته مدال طلای المپیک را کسب می‌کرد، با دو طلا و یک نقره پرافتخارترین ورزشکار ایرانی در تاریخ المپیک به شمار می‌رفت و بالاتر از هادی ساعی با دو طلا و یک برنز می‌ایستاد. این اتفاق رخ نداد و همچنان هادی ساعی صاحب این عنوان است.

اما عجیب آنکه فدراسیون تکواندو با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود که تصویر هادی ساعی روی آن است، اعلام کرده که این رکورد برای هادی ساعی حفظ شده و عجیب‌تر شعری است که زیر آن عکس نوشته شده است: “صبر بسیار بباید پدر پیر فلک را/ تا دگر مادر گیتی چو تو فرزند بزاید”

مشخص نیست این اقدام فدراسیون تکواندو با هماهنگی هادی ساعی رخ داده که هم‌اکنون در پاریس به سر می‌برد یا خیر.

منبع:عصرایران

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا