اخبار خودرو

قیمت نهایی کراس اوور ملی ایران خودرو مشخص شد

قیمت نهایی کراس اوور ملی ایران خودرو مشخص شد

شرکت ایران خودرو در اطلاعیه ای قیمت نهایی ری را با احتساب تمامی هزینه ها اعلام کرد و احتمالا به زودی شاهد حضور ری در جاده ها خواهیم بود.

چندی پیش وزیر صمت اعلام کرد که قیمت ری کمتر از یک میلیارد تومان خواهد بود، اما وزیر به وضوح اشاره نکرد که منظورش از قیمت کارخانه اولین کراس اوور ملی است یا قیمت نهایی آن. اما بلافاصله پس از این اتفاق، شرکت ایران خودرو قیمت گیت کارخانه ری را اعلام کرد و مشخص شد که این شرکت بدون احتساب مالیات و عوارض برای ری، قیمت 975 میلیون و 803 هزار و 762 تومان را در نظر گرفته است.

حالا پس از کش و قوس های فراوان بالاخره قیمت نهایی اولین کراس اوور داخلی ایران خودرو یعنی ری مشخص شد و همانطور که پیش بینی می شد قیمت تمام شده این خودرو از مرز یک میلیارد تومب عبور خواهد کرد. به گزارش آخرین خبر خودرو، اولین کراس اوور داخلی ایران خودرو با قیمت 1.130.000.000 تومان با احتساب تمامی هزینه ها اعم از مالیات، شماره گذاری و … به دست مشتریان می رسد که رقم قابل توجهی است.

نام ماشین قیمت رسمی درب کارخانه (تومان). قیمت کل با احتساب تمام هزینه ها (تومان)
ری 975,803,762 1,130,000,000

در ادامه به بررسی مختصر اولین کراس اوور ملی می پردازیم.

ویدیوی معرفی ری.

کراس اوور داخلی ایران خودرو به موتور TC7 یا EFP در حالت فول آپشن مجهز شده است. این موتور یک موتور 1.65 لیتری است. توربوشارژر می تواند حداکثر توان 160 باشد اسب بخار و گشتاور نهایی 240 نیوتن متر تولید شده و از طریق یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو منتقل می شود.

از جمله امکانات ایمنی و رفاهی مورد استفاده در تارا ریرامی می توان به 4 ایربگ (سرنشینان جلو و جانبی)، سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل پایداری، سیستم استارت در سربالایی، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، نگه داشتن خودکار، ترمز دستی برقی، 360 اشاره کرد. دوربین درجه، سنسور پارک جلو و عقب، صفحه نمایش لمسی 12 اینچی چند رسانه ای، کروز کنترل و محدود کننده سرعت، ترمزهای دیسکی، سیستم کمکی ترمز، سیستم پارکینگ نظارت بر فشار باد لاستیک، آینه های جانبی برقی، صندلی های جلو گرم شونده، چراغ های روز، روشنایی داخلی، سنسور نور، سنسور باران و غیره اشاره کنیم

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا