اخبار روز سینما

پول و مهمانی در سینماهای کشور

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

فیلم سینمایی «پول و پارتی» شانزدهمین اثر جدید سعید سهیلی به نویسندگی حسام سمری در ژانر کمدی، عاشقانه و خانوادگی است و در حال اکران در سینماها است. موضوع این فیلم درباره دو جوان عاشق و مشکلاتی است که با آن ها روبرو می شوند. نقش این زوج عاشق را ساعد سهیلی و پردیس احمدیه بازی می کنند.

سینا مهراد که سال هاست به عنوان بازیگر مطرح سینمای ایران فعالیت می کند، کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد.

به گزارش سینا مهراد مجری فیلم پول و پارتی، بازیگرانی چون امیر جعفری، هادی کاظمی، نیوشا ضیغمی، آزاده زارعی و مهدی هاشمی در این فیلم با هنرمندی داریوش فرهنگ به ایفای نقش پرداخته اند.

با در نظر گرفتن داستان درخشان سعید سهیلی و رکورد فروش و جذب مخاطب سینمای ایران با سه گانه گشت ارشاد و در عین حال حمایت از برند محبوب محصولات غذایی “خوشبخت” که تولید کننده انواع غذاهاست. محصولی با شعار “شادی، با هم” انتظار می رود فیلم “پول و مهمانی” بار دیگر به رکورد فروش دست یابد و مخاطبان زیادی را به خود جذب کند.

مدیر روابط عمومی برند خوشحالوی با اعلام همکاری این برند برای تولید فیلم پول و پارتی گفت: این فیلم یکی از جذاب ترین فیلم های سال های اخیر در ژانر کمدی و عاشقانه است و اکران آن در سینماهای سراسر کشور آغاز شده است و امیدواریم که بینندگان عزیز از دیدن این فیلم لذت ببرند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا