اخبار روز سینما

دشمن کور خوانده است که می تواند چراغ انقلاب را در جامعه خاموش کند

حاجتی در خصوص تلاش دشمن برای تاثیرگذاری بر موازین اسلامی تصریح کرد: در عرصه فرهنگ در جنگ گسترده ای هستیم اما دشمن کور است که می تواند چراغ انقلاب را در جامعه خاموش کند.

بازتاب آنلاین صبح امروز شنبه 29 آذرماه مرداد نشست خبری سردبیر مساجد استان گیلان با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

حجت الاسلام حاجتی مدیر کانون های مساجد گیلان در خصوص جایگاه خبرنگاران و اهمیت انتشار اخبار صحیح گفت: منظور قرآن از انتشار اخبار غیراخلاقی، مقاومت در برابر چنین اخباری و همچنین روشن شدن مسیر توحید است.

وی افزود: تمام تلاش رسانه ها باید بر انتشار اخبار صحیح راه الهی باشد وگرنه ملتی در جهل فرو می رود و جامعه نیز درگیر بدبختی و بدی می شود.

حاجتی در خصوص تلاش دشمن برای تاثیرگذاری بر موازین اسلامی تصریح کرد: در عرصه فرهنگ در جنگ گسترده ای هستیم اما دشمن کور است که می تواند چراغ انقلاب را در جامعه خاموش کند.

مدیر ستاد کانون های مساجد گیلان تصریح کرد: با کمک افراد فعال در شبکه مساجد توانستیم رویداد فرهنگی هنری هزار مشعل را در سال 1403 به عنوان بستری برای یادگیری موضوعات مختلف برگزار کنیم. در قالب طرح فرهنگی اردوگاه شهید آوینی، کل گیلان گردی را برگزار می کنیم.

حاجتی با تاکید بر اینکه مراکز مختلفی از سراسر استان در این محفل حضور داشتند، افزود: 12 کانون در محفل انس با قرآن و 17 کانون در جلسات مشاوره برای بررسی و رفع مشکلات شرکت کردند.

وی همچنین در خصوص دوره تربیت مربی جوانان و جوانان کانون های فرهنگی هنری گفت: 110 نفر با حضور جمعی از اساتید استان با 11 موضوع مختلف در این دوره شرکت کردند.

حجت الاسلام حاجتی در خاتمه درباره عملکرد کانون های مساجد گفت: به طور کلی 1031 کانون در استان وجود دارد.
659 مرکز روستایی، 372 مرکز شهری، 57 مرکز تخصصی خواهران، 150 مرکز خواهران عمومی، تعداد اعضای کانون 72200 نفر، کتابخانه فعال، 213 باب، کتابخانه باز، 157 باب، کتابخانه دارای انبار 56 باب و همچنین تعداد اعضای کتابخانه 11873 نفر است.
همچنین طبق آمار، گیلان در ردیف اول کتابخانه‌های کیشور و بالاتر از خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان قرار دارد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا