اخبار روز سینما جهان

جوکر یک پروژه سینمایی را تعطیل کرد

رسانه های بین المللی فیلم گزارش داده اند که خواکین فینیکس برای بازی در فیلم جدید تاد هاینز که گفته می شود یک درام همجنس گرایان در دهه 1930 است، مردد بوده است و منابع نزدیک به سازندگان فیلم به گاردین تایید کرده اند که این پروژه در عمومی بدون هیچ برنامه ای برای انتخاب جایگزین لغو شد.

فینیکس قرار بود در کنار دنی رامیرز، ستاره «Top Gun: Maverick» در یک رمان عاشقانه در دهه 1930 بازی کند و این فیلم به دلیل محتوای آن رتبه بحث برانگیز NC-17 را دریافت کرد. .

به گزارش ایسنا، این پروژه که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده است، به دلیل کناره گیری خواکین فینیکس در فاصله 5 روز مانده به شروع تولید، با چالش جدی مواجه شده است. بر اساس گزارش ها، اعضای تیم در مکزیکوسیتی اکنون منتظر دریافت حقوق خود هستند تا اعلام کنند. پایان رسمی این پروژه هستند.

تاد هاینز اکنون روی اقتباس HBO از رمان برنده جایزه پولیتزر The Trust اثر هرنان دیاز متمرکز شده است. این پروژه هینز و کیت وینسلت را که قبلاً در مینی سریال اقتباسی از میلدرد پیرس در سال 2011 با هم کار کرده بودند، دوباره متحد می کند.

خواکین فینیکس که آخرین بار در ناپلئون ریدلی اسکات دیده شد، اخیراً فیلم دیگری به نام ادینگتون آری استر در مقابل اما استون و دنباله جوکر با نام کامل جوکر را به پایان رساند. «جنون مشترک» نیز ماه آینده در جشنواره فیلم ونیز رونمایی خواهد شد.

۲۴۵۲۴۵

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا