اخبار روز

مستمری بگیران با پرداخت ماهیانه 550 هزار تومان وام دریافت می کنند

وام بازنشستگان با تمدید مدت پرداخت اقساط وام از 30 میلیون تومان، میزان اقساط وام ضروری بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری به 550 هزار تومان در ماه افزایش یافت.

بر اساس تفاهم نامه صندوق بازنشستگی یکی برای مستمری بگیران این صندوق 30 میلیون تومان از سوی بانک های عملیاتی به عنوان منابع ضروری بازنشستگان روستایی در نظر گرفته شد.

برهمین اساس در 18 مردادماه امسال این مبلغ برای 52 هزار مستمری بگیر و مشمول واجد شرایط واریز شد.

وام ضروری مستمری بگیران دولتی به همراه سایر تسهیلات مالی از جمله وام ازدواج فرزند و وام همپاد. یکی این یکی از مزایای رفاهی و تسهیلات مالی صندوق بازنشستگی کشوری است که برای کمک به بهبود معیشت بازنشستگان به صورت ماهانه پرداخت می شود. این تسهیلات به مبلغ 30 میلیون تومان با کارمزد سالانه 4 درصد پرداخت شد.

با تمدید مدت پرداخت اقساط وام از 30 میلیون تومان، میزان اقساط ضروری وام مستمری بگیران کشوری به 550 هزار تومان در ماه می رسد.

بر اساس این گزارش، در چهار ماهه نخست امسال 4 همات به موسسات به مستمری بگیران کشوری و برای امسال نیز 18 همات برای پرداخت وام ضروری اختصاص یافته است./تسنیم

ورود به صفحه ثبت نام وام قرض الحسنه مستمری بگیران تامین اجتماعی vaam.kabta.ir

مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی می توانند نسبت به ثبت نام سال گذشته و سال گذشته به روشی غیر از مراکز بازنشستگی و غیرحضوری با استفاده از دستورالعمل زیر به سایت vaam.kabta.ir دسترسی پیدا کرده و در این سامانه ثبت نام کنند. لازم به ذکر است مرحله دوم ثبت این وام از طریق سایت es.tamin.ir می باشد.

برای ثبت نام وام مستمری بگیران تامین اجتماعی بانک رفاه ابتدا آدرس vaam.kabtatamin.ir را در مرورگر اینترنتی خود جستجو کنید.

سپس مطابق شکل زیر صفحه اصلی این سامانه ثبت نام وام قرض الحسنه مستمری بگیران تامین اجتماعی 1403 نمایان می شود.

این به کاربران امکان دسترسی به سامانه ثبت نام و درخواست وام را می دهد./هیوا

تاریخ ثبت نام وام بازنشستگی اعلام شد

یدالله رشیدی معاون توسعه و مدیریت منابع صندوق بازنشستگی فولاد گفت: مستمری بگیران واجد شرایط می توانند از روز اول شروع کنند. اردیبهشت ماه ثبت نام در ماه 1403 از طریق سایت فوندوک فولاد به نشانی www.irsbf.ir جهت اخذ وام الکترونیکی.

ایسنا در پیامی نوشت: وی ادامه داد: با پیگیری های انجام شده تفاهم نامه ای با بانک ملی منعقد شد. حدود 29 هزار مستمری بگیر که در بانک ملی حساب قانونی دارند، وام پایه 20 میلیون تومانی با کارمزد 4 درصد و اقساط 24 ماهه دریافت می کنند.

وی افزود: بازنشستگان واجد شرایط می توانند از روز اول شروع کنند اردیبهشت ماه ثبت نام در ماه 1403 در سایت صندوق صندوق به آدرس www.irsbf.ir جهت دریافت الکترونیکی وام./دنیای اقتصاد

شرایط پرداخت وام بازنشستگان تامین اجتماعی به شرح زیر است:

با حداکثر سن 78 سال

بدون تعلیق حساب

داشتن تلفن همراه به نام شخص متقاضی وام

سابقه چک های برگشتی موجود نیست

عدم وجود بدهی معوق به سیستم بانکی کشور (بابت ضمانت نامه اعتباری متقاضی یا هر شخص دیگری)

از امکانات مشابه در دو سال گذشته استفاده نشده است

باید 100 هزار تومان موجودی در حساب بانکی وجود داشته باشد

این شرایط عمومی ثبت نام اولیه وام مستمری تامین اجتماعی از سوی سازمان تامین اجتماعی است که ممکن است در مراکز مستمری استان های مختلف کمی متفاوت باشد.

شرایط ثبت نام اولیه وام قرض الحسنه مستمری بگیران تهرانی

مستمری بگیر یا مستمری بگیر، عضو کانون بازنشستگان تهران، متقاضی دریافت وام:

1. قرار بود حقوقش را از شعب بانک رفاه در تهران دریافت کند.

2. کمتر از 77 سال سن داشته باشید.

3. بدهی بانکی، چک نقدی و اقساط وام معوق از سایر بانک های کشور نداشته باشد.

4. در سه سال گذشته نباید از تسهیلات اعتباری بانک رفاه استفاده می کرد.

5. باید سیم کارت به نام خود داشته باشد. یعنی شماره تلفن همراه وارد شده فقط متعلق به یک مستمری بگیر یا بازنشسته باشد.

چنانچه پس از این ثبت نام به هر دلیلی پرداخت وام شما تایید نشد، مرکز بازنشستگی به دلیل محدودیت تعداد وام مسئولیتی در قبال پرداخت وام به مستمری بگیر نخواهد داشت. بر اساس دستورالعمل سازمان تامین اجتماعی و کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور، با توجه به محدودیت تعداد وام و کثرت متقاضیان، اولویت اعطای وام با افراد زیر است: – افراد دارای درآمد، بیماران خاص و صعب العلاج و همچنین افرادی که فرزندان آنها در شرف ازدواج یا نقل مکان به آپارتمان استیجاری هستند با ارائه سند معتبر معتبر می باشند.

مبلغ وام 300.000.000 ریال معادل سی میلیون تومان می باشد و بازپرداخت آن طبق مقررات بانک انجام می شود. در صورت تایید درخواست بانک رفاه، از طریق پیامک به شماره تلفن همراه مستمری بگیران اطلاع رسانی خواهد شد.

هنگام دریافت پیامک وام از بانک رفاه، موجودی حساب بانک رفاه خود را حداقل 500000 ریال نگه دارید تا مبلغ تمبر سپرده وام درخواستی کسر شود و به هیچ وجه موجودی را صفر نکنید.

در نهایت با اتمام این مرحله ثبت نام که در غیاب مراکز مستمری بگیران هر استان انجام می شود، اقدامات اداری و کنترل های لازم توسط بانک عملیاتی آغاز و ظرف حدود یک هفته این تسهیلات به بانک عملیاتی واریز می شود. حساب مستمری بگیران واجد شرایط

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به مستمری بگیران و مستمری بگیران یکی یکی از خدمات رفاهی سازمان تامین اجتماعی برای بهبود وضعیت معیشتی مستمری بگیران است که با همکاری بانک رفاه کارگران انجام می شود. سال گذشته مبلغ ریالی این تسهیلات 20 میلیون تومان بود، امسال به 30 میلیون تومان افزایش یافته است و مراحل بعدی پرداخت این تسهیلات متعاقبا اعلام خواهد شد.

ارائه تسهیلات اربعین برای بازنشستگان کشوری

صندوق بازنشستگی کشوری به منظور سهولت حضور مستمری بگیران این صندوق در پیاده روی اربعین حسینی، از امروز (۲۳ آذر) خدمات زیارتی را ارائه می کند. مرداد) آخرین فرصت شما برای ثبت درخواست برای استفاده از خدمات ایام اربعین است.

به گزارش تن نیوز به نقل از تجارت نیوز، صندوق بازنشستگی کشوری با هدف تسهیل امور زیارتی خدمات زیارتی از جمله برگزاری موکب، اسکان مستمری بگیران مشترک این صندوق و همراهان و برنامه های فرهنگی را ارائه کرده است. شرکت بازنشستگان در راهپیمایی اربعین حسینی

متقاضیان می توانند از یازدهم درخواست دهند مرداد از طریق سامانه درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی مرداد ماه آخرین باری است که این درخواست ثبت شده است.

لازم به ذکر است زمان پذیرش زائران در موکب صندوق بازنشستگی 30 الی 3 مرداد می باشد. شهریور ماه 1403 است.

با توجه به اینکه طبق مصوبه ستاد اربعین، بازدید از زیارت اربعین حسینی منوط به ثبت نام در سامانه سماح و رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در این حوزه است، لذا متقاضیان باید در این سامانه ثبت نام و سپس به ملی برو برای استفاده از اسکان و سایر خدمات زائران حسینی به سایت صندوق بازنشستگی مراجعه و ثبت نام کنید.

البته لازم به ذکر است که ثبت نام در سامانه هیچ گونه تعهدی برای صندوق بازنشستگی کشوری در قبال کشتی و جابجایی متقاضیان ایجاد نمی کند./تین نیوز

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا