اخبار روز سینما جهان

موجود شاخداری که دیمون در پایان «خاندان اژدها» در جنگل خدایان می‌بیند، کیست؟

به نظر می رسد که دیمون تارگرین (مت اسمیت) بالاخره نقش خود را در جنگ داخلی تارگرین پذیرفته است. در قسمت “ملکه که هرگز نبود”، در پایان فصل دوم House of Dragons، او متوجه می شود که چه اتفاقی برای خانه تارگرین می افتد، و همه چیز بسیار عجیب به نظر می رسد – از زمانی که او برای اولین بار وارد جنگل خدایان در Hernhal شد. در تاریکی شب. ، برای لحظه ای کوتاه موجود عجیبی را در کنار درخت دعای خود می بیند، موجودی شاخدار که هنگام راه رفتن صدای برخورد سم اسبی به زمین می دهد و مانند اسب نفس می کشد، انگار مستقیم از یکی برگرفته از فیلم های گیرمو دل تورو. این موجود عجیب در واقع بخشی از نظمی است که مستقیماً به مرموزترین جنبه های وستروس گره خورده است و این موجودات ممکن است همچنان در رقص اژدها نقش داشته باشند.

مردان سبز توسط بچه های جنگل خلق شدند

به گفته روزیتو، تاریخچه وستروس به هزاران سال قبل از بازی تاج و تخت و خانه اژدها برمی گردد. ساکنان اصلی این قاره فرزندان جنگل هستند، گروهی از موجودات غیر انسانی با منشأ ناشناخته. آنها در جنگل ها زندگی می کردند و در آنجا درختان دعا را به عنوان خدا می پرستیدند و روزهای خود را در آرامش می گذراندند. آنها همچنین ارتباط عمیقی با عناصر طبیعی از جمله حیوانات داشتند و گفته می شود که قدرت های ماوراء طبیعی بر موجودات زنده دارند. دید سبز، که شامل دیدن رویاهای شناختی است، یکی یکی از این قدرت ها نیز توانایی صحبت با مردگان بود.

بچه های جنگل برای مدت طولانی در وستروس در صلح و آرامش زندگی کردند تا اینکه اولین مردان وارد شدند. اولین مردان یکی این یکی از اصلی ترین گروه های انسانی است که به وستروس آمده و آداب و رسوم و سنت های آنها هنوز در برخی مناطق به ویژه در شمال حاکم است. اگرچه برخی گمانه زنی می کنند که اولین انسان ها از جایی که اکنون به عنوان دریای دوتراکی در اسوس شناخته می شود آمده اند، اما این مورد تایید نشده است. با این حال، مدت زیادی از ورود آنها به وستروس نگذشته بود که درگیری علیه بچه های جنگل شروع شد. آنها با سلاح های برنزی و پوشیدن زره برنزی از بازوی دورن، سرزمینی که وستروس و اسوس را به هم وصل می کرد، گذشتند. این درگیری هزاران سال ادامه داشت تا اینکه بالاخره بچه های جنگل دست دورن را نابود کردند و وستروس را برای همیشه منزوی و بی ارتباط با اسوس گذاشتند. با این حال، در نهایت، آنها برای پایان دادن به جنگ و آغاز همزیستی، با مردان سبز شاهد آن بودند، پیمان بستند.

کیست موجود شاخدار که دیمون در جنگل خدایان در انتهای آن می بیند

هزاران سال بعد، گروه دیگری از انسان ها به قاره آندال حمله کردند. بچه‌های جنگل و اولین آدم‌ها برای مبارزه با آندال‌ها متحد شدند، اما در نهایت مجبور شدند به شمال عقب‌نشینی کنند تا اینکه بچه‌های جنگل در نهایت به طور کامل ناپدید شدند. در بازی تاج و تخت، آنها دوباره به تعداد کم ظاهر می شوند تا بران استارک (ایزاک همپستد رایت) را به کلاغ سه چشمی (مکس فون سیدو) ببرند، اگرچه این اتفاق هنوز در کتاب ها رخ نداده است. این سریال همچنین نشان می‌دهد که این کودکان جنگل بودند که وایت واکرها را به عنوان راهی برای مبارزه با آندال‌ها خلق کردند، اما در نهایت نتیجه معکوس داشت زیرا آنها علیه سازندگان خود شورش کردند و تلاش کردند زمستانی بی‌پایان را در عصر قهرمانان به راه بیندازند. کنترل جهان را در دست بگیرید

کیست موجود شاخدار که دیمون در جنگل خدایان در انتهای آن می بیند

مردان سبز از آخرین سنگر قدیمی ها در وستروس محافظت می کنند

وقتی بچه های جنگل با اولین مردان جنگیدند، جنگ هزاران سال طول کشید. اولین مردها فهمیدند که بچه‌های جنگل از درختان دعا که در وستروس فراوان بودند برای جاسوسی از آنها استفاده می‌کردند، بنابراین به طور قابل درک شروع به قطع کردن آنها کردند. با این حال، این درختان در نهایت نقش بسیار مهمی در برقراری صلح بین طرفین داشتند. سرانجام، فرزندان جنگل و اولین مردان در جزیره صورت جمع شدند تا صلح کنند. برای جشن گرفتن این صلح، بچه های جنگل روی درختان نماز صورت می تراشیدند تا خدایان بر این پیمان شهادت دهند. بچه های جنگل به داخل جنگل ها عقب نشینی کردند و بیشتر زمین را به انسان های اولیه واگذار کردند، در حالی که آنها عهد کردند که هرگز درختان را قطع نکنند.

بچه های جنگل برای محافظت از درختان دعا در جزیره صورت ها، Order of Green Men را ایجاد کردند. هرگز گفته نمی شود که این مردان انسان های واقعی بودند یا موجودات دیگری، اما افسانه آنها در نهایت به جایی رسید که در انظار عمومی هوای ماوراء طبیعی به خود گرفت. مثلاً در رمان‌های «آواز یخ و آتش»، «سوزاندن راهبه‌ی پیر»، یکی از خدمتکاران خانه استارک در وینترفل، او می شنود که مردان سبز هنوز در جزیره صورت ها زندگی می کنند و شاخ، پوست سبز تیره و گوزن سواری دارند. همچنین گفته می شود در حمله اندال تعدادی از بچه های جنگل به این جزیره پناه بردند و توسط مردان سبز محافظت شدند. تئوری های دیگر ادعا می کنند که نوعی ارتباط بین جزیره صورت ها و سرزمین های آن سوی دیوار وجود دارد، به همین دلیل است که هرنهال چنین فضای وهم انگیز و ماورایی دارد.

در کتاب های مارتین، زمانی که جوجن (توماس برودی-سنگستر) و میرا رید (الی کندریک) داستان شوالیه درخت خنده را برای بران تعریف می کنند که در آن یکی او از مردم منزوی دریاچه به جزیره چهره ها سفر می کند و قبل از رفتن به هرنهال برای رقابت در تورنمنت بزرگ، با مردان سبز ملاقات می کند. این داستان در واقع حقیقت دارد و اتفاق افتاده است و آن مرد در واقع هاولند رید (لئو وودراف)، پدر جوجن و میرا است که او هم متحد و دوست ند استارک (رابرت آرامائو) و حتی در نبرد در برج است. شادی در کنار او جنگیده است. با این حال، نزدیک به یک قرن قبل، مردان سبز ممکن است هنوز نقش مهمی در رقص اژدها ایفا کنند.

کیست موجود شاخدار که دیمون در جنگل خدایان در انتهای آن می بیند

به عنوان خانه های شمالی، نی ها و استارک ها هنوز خدایان قدیمی جنگل را می پرستند و معتقدند که فرزندان جنگل به طور کامل منقرض نشده اند، فقط به دلیل افزایش دخالت ها و فعالیت های انسانی پس از حمله اندال، دامنه جادوی آنها بسیار کاهش یافته است. ; بنابراین، هاولند رید به طور تصادفی با مردان سبز و جزیره چهره ها مواجه نشد، بلکه عمدا آنها را جستجو کرد و آنها را پیدا کرد. جادوی آنها هنوز در گوشه و کنار شمال و آن سوی دیوار باقی مانده است. با این حال، جنوب گردن، چشم خدا و جزیره صورت ها تنها جاهایی هستند که می توان قدرت جادوی کودکان جنگل را با شدت بیشتری احساس کرد. با این حال، نزدیک به یک قرن قبل، مردان سبز ممکن است هنوز نقشی کلیدی در رقص اژدها داشته باشند، زیرا به نظر می‌رسد که مردم هرنهال و سرزمین رودخانه‌ها نیز ارتباط قوی با روش‌های باستانی کودکان جنگل دارند.

کیست موجود شاخدار که دیمون در جنگل خدایان در انتهای آن می بیند

مردان سبز ممکن است هنوز نقش مهمی در قبیله اژدها ایفا کنند

موجودی که دیمون تارگرین در جنگل خدایان در هرنهال می بیند با توصیف راهبه پیر از مردان سبز مطابقت دارد، اگرچه ما به سختی می توانیم رنگ پوست این موجود را ببینیم. وقتی آلیس ریورز (گیل رنکین) دیمون را به موجود و درخت دعا نزدیک می کند، مرد سبز رنگ پشت درخت دعا ناپدید می شود. با این حال، آنها ممکن است بعداً در خط داستانی House of Dragons ظاهر شوند، زیرا ایموند (ایوان میچل) قصد دارد هرنهال را برای سبزها در فصل 3 بازپس بگیرد و به نظر می رسد که او و دیمون در آن نقطه با هم ملاقات خواهند کرد. رسیدن

کیست موجود شاخدار که دیمون در جنگل خدایان در انتهای آن می بیند

با این حال، اشاره متفاوتی به نقش مردان سبز در آتش و خون وجود دارد. در قسمت “ملکه که هرگز نبودرینیرا (اما دارسی) از آدام از هال (کلینتون لیبرتی) می خواهد که او را در سفرش روی اژدها برای دیدن دیمون در هرنهال همراهی کند. در کتاب مارتین، مدتی بعد، آدام در موقعیتی قرار می گیرد که باید ارزش خود را به او ثابت کند. رینیرا، و گفته می‌شود که او به جزیره چهره‌ها پرواز می‌کند تا از آدم‌های سبز راهنمایی بخواهد، سپس موفق می‌شود به راینرا بازگردد، اگرچه بازگشت بدون جنبه‌های منفی نیست – اما این طرح برای فصل 3 تنظیم شده است. امیدواریم هاوس. اژدها این قسمت از کتاب را حفظ می کند، زیرا وستروس همیشه در بهترین حالت خود وقتی عجیب و مرموز است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا