اخبار روز سینما

تریلر سریال Daredevil: Born Again لو رفت + تاریخ انتشار

در مراسم D23، تریلر سریال Daredevil: Born Again برای حضار سالن پخش شد و اخیراً کلیپ کامل آن که توسط یکی از بینندگان فیلمبرداری شده، لو رفت.

«مارول» اولین تصاویر از سریال Daredevil: Born Again را در مراسم D23 به نمایش گذاشت که در آن «چارلی کاکس» برای اولین بار پس از سریال اصلی Daredevil از «نتفلیکس» در دهه 2010 به عنوان قهرمان اصلی در یک سریال انفرادی حضور دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر سریال Daredevil: Born Again

علاوه بر بازگشت «کاکس» در نقش وکیل نابینا که تبدیل به مبارز علیه جنایت شده است، سریال Daredevil: Born Again «وینسنت دون آفریو» را در نقش «ویلسون فیسک» (کینگپین)، «جان برنتال» در نقش «پانیشر»، «دبورا آن ول» در نقش ـکارن پیج«، ـالدن هنسن« در نقش «فاگی نلسون» و «ویلسون بثل» در نقش «پوین‌دکستر» را نیز به بازمی‌گرداند.

اعضای جدید این سریال شامل «مایکل گاندولفینی»، «مارگاریتا لویوا»، «جرمی ارل» و «آیلت زورر» هستند که نقش «ونسا ماریانا-فیسک» را از «ساندری هولت» در سریال اصلی به عهده می‌گیرند.

نسخه لو رفته تریلر سریال دردویل: تولد دوباره را مشاهده کنید:

«کاکس»، «دون آفریو»، «برنتال» و «ول» همگی در پنل حضور داشتند تا تریلر را به نمایش بگذارند که به‌صورت آنلاین برای طرفداران منتشر نشد. همچنین در این پنل اعلام شد که فیلم‌برداری فصل دوم به‌زودی آغاز می‌شود.

تاریخ انتشار سریال Daredevil: Born Again برای مارس 2025 (اسفند 1403 یا فروردین 1404) برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال Daredevil: Born Again چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا