اخبار روز سینما

دیزنی در حال ساخت یک اسپین‌آف سریالی از انیمیشن Inside Out است

«پیت داکت» از پیکسار در جریان نمایشگاه سرگرمی دیزنی در D23 اعلام کرد که اسپین آف انیمیشن Inside Out با عنوان Dream Productions در اواخر امسال به دیزنی پلاس خواهد آمد.

سریال Dream Productions بین فیلم‌های درون و بیرون 1 و درون و بیرون 2 اتفاق می‌افتد و به گفته «پیت داکت»، در استودیویی در حال شکل‌گیری است که رویای «رایلی» نخستین‌بار در آنچا شکل گرفت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


اسپین آف انیمیشن Inside Out ساخته خواهد شد

طبق گزارش بلومبرگ، این سریال در جهان انیمیشن اصلی قرار دارد. این نام از استودیویی که رویای «رایلی» را می‌سازد گرفته شده است؛ اما مشخص نیست که آیا این سریال همچنان داستان «رایلی» را دنبال خواهد کرد یا شخصیت‌های دیگری را نیز شامل می‌شود.

فرانچایز درون و بیرون، بیش از دو میلیارد دلار در گیشه فروش داشته است و جدیدترین فیلم آن بیش از 1.56 میلیارد دلار در گیشه جهانی از زمان اکران در ماه ژوئن فروش داشته و آن را به بزرگ‌ترین موفقیت در گیشه سال 2024 تبدیل کرده است.

اسپین آف انیمیشن Inside Out

این اتفاق همچنین نشان‌دهنده توسعه یک سریال دیگر در دیزنی پلاس بر اساس یک اثر مستقل از پیکسار را پس از سریال کارخانه هیولاها با عنوان هیولاها در کار است که در اوایل امسال در دیزنی پلاس پخش شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت یک اسپین آف از انیمیشن درون و بیرون چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Deadline

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا