اخبار روز سینما جهان

«گرگ‌ها» باز هم می‌آیند/ همراهی دوباره برد پیت و جورج کلونی

به گزارش بازتاب آنلاین – جان واتس، نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی «گرگ ها» برای ساخت دنباله «گرگ ها» با اپل قرارداد امضا کرد.

Wolves که برای اولین بار در جشنواره فیلم ونیز به نمایش درآمد، یک هفته اکران محدود در سینماها خواهد داشت و پس از آن در سرویس استریم اپل در دسترس خواهد بود.

مهر وی نوشت: در فیلم جان واتس، برد پیت و جورج کلونی در نقش شخصیت هایی بازی کرده اند که به طور اتفاقی باید کاری را انجام دهند. مشخص نیست که آیا کلونی و پیت دوباره در فیلم جدید نقش خود را بازی خواهند کرد یا اینکه فیلم با بازیگران جدید ساخته خواهد شد.

اپل اعلام کرده است که این فیلم در تاریخ 27 سپتامبر (6 مهر) از اپل تی وی پلاس پخش خواهد شد و پیش از آن سونی از 20 سپتامبر اکران محدود یک هفته ای را در سینماها انجام خواهد داد. پیش از این تصور می شد این فیلم اکران گسترده ای در سینماها داشته باشد.

گرگ ها توسط دودخانه کلونی و پلان بی پیت تهیه می شود و امی رایان، آستین آبرامز، پورنا جاگاناتان، ریچارد کیند و زلاتکو بوریچ در آن ایفای نقش می کنند.

برد پیت در فیلم دیگری به نام فرمول یک برای اپل به نویسندگی و کارگردانی جوزف کوشینسکی و تهیه کنندگی جری بروکهایمر بازی می کند.

واتس 43 ساله آخرین سه گانه «مرد عنکبوتی» را برای سونی کارگردانی کرد و آخرین فیلم این سه گانه، «مرد عنکبوتی: راهی برای خانه نیست» رکوردها را شکست و پرفروش ترین فیلم سال 2021 و سونی شد. شرکتی با فروش 1.9 میلیارد دلاری.

۲۲۰۵۷

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا