اخبار روز سینما

تاریخ اکران انیمیشن زوتوپیا 2 مشخص شد

به تازگی طی مراسم D23 دیزنی، تاریخ اکران انیمیشن زوتوپیا 2 (Zootopia 2)، دنباله یکی از بهترین آثار انیمیشنی در سال 2016، مشخص شد.

استودیوی انیمیشن «والت دیزنی» اولین تیزر از انیمیشن زوتوپیا 2، دنباله‌ مورد انتظار محبوب سال 2016 که بیش از یک میلیارد دلار فروش داشت، به نمایش گذاشت. «جینیفر گودوین» در رویداد D23 از طرفداران استقبال نمود و روی صحنه اعلام کرد که خرگوشه برگشته!


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تاریخ اکران انیمیشن زوتوپیا 2

«گودوین» با نگاهی احساسی به گذشته گفت:

زوتوپیا مکان خوشحالی من است و من آماده‌ام تا دنیا این ماجراجویی جدید و دیوانه‌وار را ببیند.

«دیزنی» همچنین مجموعه‌ای از حیوانات جدید در این انیمیشن را معرفی کرد. اولین شخصیت جدید «گری» نام دارد که یک مار ترسناک و بسیار سمی است و نقش آن را «کی هوی کوان» بازی می‌کند. «گری» بخش بزرگی از پرونده جدید و هیجان‌انگیز «نیک» و «جودی» است. همچنین این اولین بار خواهد بود که خزندگان را در دنیای زوتوپیا می‌بینیم.

«جرد بوش» نویسنده و کارگردان این دنباله است و «جیسون بیتمن» و «جینیفر گودوین» دوباره نقش‌های خود را به‌عنوان «نیک وایلد» و «جودی هاپس» تکرار خواهند کرد. طبق خلاصه رسمی داستان، زوتوپیا 2 نشان می‌دهد که پلیس خرگوش شجاع، «جودی هاپس» و دوستش، «نیک وایلد»، بار دیگر با هم تیم می‌شوند تا به پیچیده‌ترین و خطرناک‌ترین پرونده حرفه‌ای خود رسیدگی کنند.

تاریخ اکران انیمیشن زوتوپیا 2

اولین قسمت زوتوپیا در سال 2016 با فروش 75 میلیون دلار در باکس آفیس داخلی آغاز به کار کرد که در آن زمان بزرگترین افتتاحیه برای هر یک از فیلم‌های انیمیشنی غیر «پیکسار» و «دیزنی» بود.

این فیلم در مجموع 341 میلیون دلار در باکس آفیس داخلی و تقریباً دو برابر آن در بازار بین‌المللی درآمد داشت. درآمد جهانی زوتوپیا کمی بیش از 1 میلیارد دلار است که آن را به سومین فیلم پرفروش انیمیشنی «دیزنی» تبدیل می‌کند.

تاریخ اکران انیمیشن Zootopia 2 برای 26 نوامبر 2025 (5 آذر 1404) برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمیشن زوتوپیا 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا