اخبار روز

شب نقره ای ایران در المپیک / 2 مدال نقره و یک فینالیست (فیلم)

چهاردهمین روز المپیک دو مدال نقره را برای ورزشکاران ایرانی به ارمغان آورد. اما مهمترین بازی روز چهاردهم فینال بین حسن یزدانی و ماگومد رمضانوف از بلغارستان بود. یزدانی که با مصدومیت شدید از ناحیه کتف به روی تشک آمده بود با نتیجه 7 بر یک شکست خورد.

عصر ایران – مصطفی جوادی اولین نماینده وزنه برداری ایران در چهاردهمین روز المپیک در دسته 89 کیلوگرم به مقام پنجم دست یافت. جوادی با مهار وزنه 168 در یک ضرب و 204 در دو ضرب، با مجموع وزنه 372 کیلوگرم پنجم شد و از کسب مدال بازماند.

گزارش را می توانید در اینجا بیابید

یونس امامی در وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد مقابل «کایل داک» آمریکایی با نتیجه 11 بر 1 شکست خورد و حذف شد. امیرحسین زارع آزادکار وزن 125 کیلوگرم با قهرمانی «طاها آکگل» ایرانی فینالیست شد. او باید عصر شنبه در فینال به مصاف حریف قدیمی خود گنو پترایشویلی برود.

اما مهمترین بازی روز چهاردهم فینال بین حسن یزدانی و ماگومد رمضانوف از بلغارستان بود. یزدانی که با مصدومیت شدید از ناحیه کتف به روی تشک آمده بود با نتیجه 7 بر یک شکست خورد.

آخرین دیدار روز چهاردهم فینال وزن 80 کیلوگرم تکواندو بود. جایی که مهران حشدری با نتیجه 0-2 مغلوب اعجوبه دو متر تونس شد و به مدال نقره رسید.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا