اخبار روز

لرستان/ جستجو برای یافتن دختر ۲ ساله ادامه دارد

سرپرست فرمانداری الیگودرز لرستان گفت: عملیات جست و جو برای یافتن دختر مفقود شده «آی نور نظری» دو ساله با حضور تیم ویژه در شب ادامه دارد.

مهدی عدوی عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عملیات جست و جو برای یافتن “آی نور” با حضور نیروهای هلال احمر، نیروی انتظامی، بسیج و نیروهای خودی از عصر دیروز ادامه دارد، اما تاکنون در این زمینه تلاش کرده ایم. ما نتوانسته ایم اثری از او پیدا کنیم.

وی افزود: با توجه به تاریکی هوا و سکوت در منطقه، عملیات جست و جو با حضور تیم ویژه ای متشکل از هلال احمر، بسیج، نیروی انتظامی و نیروهای محلی ادامه دارد تا شاید بتوانیم از طریق صدای کودک وی را پیدا کنیم.

عدوی تصریح کرد: تمهیدات لازم برای پرواز بالگرد اورژانس هوایی یا هلال احمر انجام شده و در صورت عدم یافتن این کودک عصر امروز عملیات جست و جو با بالگرد صبح فردا ادامه خواهد داشت.

وی با قدردانی از حضور خودروهای شاسی بلند و موتورسواران شهرستان ازنا در جست و جوی آی نور گفت: هماهنگی های لازم با پلیس برای بررسی بیشتر ابعاد این پرونده انجام شده است اما با توجه به اظهارات اعضای خانواده از آی نور، هیچ خصومتی با آی نور نیست. ساکنی ندارد و یکی از آرام ترین خانواده های روستا به حساب می آید.

دیروز حوالی ساعت 19:30 خانواده ای اهل روستای ده سفید حاج درویش از توابع مرکزی شهرستان الیگودرز مفقود شدن دختر دو ساله خود را به پلیس، هلال احمر و بخشداری اطلاع دادند. اما به دلیل تاریکی هوا عملیات نجات موفقیت آمیز نبود.

سرپرست فرمانداری الیگودرز از مهیا بودن تمامی امکانات شهرستان و استان برای یافتن این دختر دو ساله خبر داده و از مردم خواست تا با نزدیک شدن به ساعات تاریکی در عملیات جستجو کمک کنند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا