اخبار روز سینما

انتشار ویدیوی یواشکی از سریال فوتبال «بوقچی» شایعات زیادی را درباره این بازیگر پیشکسوت به وجود آورد. وقتی همه لمس شدند؛ شانس دستگیری بیژن چقدر بود؟

بازی بیژن مژائیان در سریال فوتبالی «بوقچی» شبهه هایی را در فضای مجازی برانگیخت تا جایی که برخی رسانه های آنلاین سینمایی و ورزشی از افشاگری یک بازیگر پیشکسوت در پرونده فساد فوتبالی و ماه رفسجان خبر دادند.

به گزارش بازتاب آنلاین، چهارشنبه هفدهم مرداد در این ماه ویدیویی از پشت صحنه سریال «بوقچی» در فضای مجازی منتشر شد که در آن فردی مخفیانه از زمین فوتبال فیلم می گیرد. در این ویدیو مردی با کت شلوار (بیژن مژائیان) در یک مزرعه قدم می زند. وسط میدان دستگیر می شود.

انتشار این ویدیو که به نظر ترفندی از سوی سازندگان سریال «بوغچی» برای راه اندازی یک بازی رسانه ای است، سندی برای انتشار خبر بازداشت بیژن مظائیان به اتهام دست داشتن در پرونده فساد فوتبال و باشگاه است. ماه رفسنجان.

نکته جالب اینکه برخی از شبکه های خبری سینما با پخش این فیلم خبر بازداشت مظائیان را منتشر کردند و حتی خبرنگاران باتجربه فوتبال از جمله حسین قدوسی نیز این خبر را منتشر کردند.

بالاخره روز جمعه نوزدهم مرداد خبر رسمی ساخت سریال «بوقچی» که یکی از محصولات هنری است منتشر شد. این سریال داستان یک ماجراجویی فوتبالی پرمخاطب را روایت می کند، داستان مردی به نام «ارسلان» با بازی بیژن مژائیان که به عنوان مربی موفق فوتبال و البته کارخانه دار فعالیت می کند.

سریال بوقچی به کارگردانی حسن حبیب زاده و تهیه کنندگی محمدجواد محد ساخته شده است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا