اخبار روز

3 میلیون تومان تعدیل حقوق در مرداد آیا آن هم واریز می شود؟


به گزارش مانیبان، عیدعلی کریمی دبیر اجرایی خانه کارگر استان قزوین با اشاره به مغایرت درآمد و هزینه های سازمان تامین اجتماعی گفت: از دولت جدید می خواهیم در پرداخت بدهی تامین اجتماعی جدیت داشته باشد. سازمان. به تدابیر مناسب بیندیشید و این موضوع مهم را از ابتدا در دستور کار خود قرار دهید.

وی با اشاره به تاکید مسئولان فعلی مبنی بر پرداخت بدهی دولت به این سازمان گفت: از مدیریت فعلی تامین اجتماعی می خواهیم که با ما صادق باشند. نباید گفت بدهی دولت به تامین اجتماعی و همچنین بدهی تامین اجتماعی به داروخانه ها و بیمارستان ها تسویه شده است.

گفت: هفته گذشته با یکی با بیمارستان های تامین اجتماعی جلسه داشتیم و اعلام کردند که بیش از 400 میلیارد تومان در حوزه درمان بدهکار هستند. به دلیل این بدهی، بیمارستان ها مجبور به کاهش پرسنل خود شده اند.

کریمی گفت: این بدهی ها باعث شده بیمارستان ها نتوانند به تعهدات خود در قبال بیماران عمل کنند. ضمن اینکه طبق قانون تکلیف صفر تا صد هزینه درمان باید رایگان باشد اما اینطور نیست.

دبیر اجرایی خانه کارگر قزوین به عدم اجرای تناسب اشاره کرد و گفت: بازنشستگان تامین اجتماعی بیم آن دارند که قانون تناسب با پرداخت 3 میلیون تومان مابه التفاوت قبل از انتخابات تمام شود. از مسئولان خواهشمندیم هر چه سریعتر تکلیف تناسب را مشخص کنند. همچنین قانون تناسب بازنشستگان تامین اجتماعی اصلاح شود. امیدوارم دولت و مسئولان بعدی متوجه وضعیت نامناسب معیشت بازنشستگان شوند و تناسب را به درستی اعمال کنند.

بیشتر بخوانید: شنبه پرداخت معوقات ناشی از تناسب حقوق بازنشستگان قطعی شد! / برای رفع اختلاف پیامک بفرستید فروردین و اردیبهشت ماه حقوق شما

کریمی گفت: از سال گذشته 5 ماه می گذرد و هنوز این قانون اجرایی نشده است. وزیر کار باید پاسخگو باشد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا