اخبار روز

دستورات رهبر انقلاب مبنی بر مجازات اسرائیل به بهترین شکل ممکن اجرا می شود

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت و گو با شبکه المیادین گفت: دستورات رهبر انقلاب در خصوص مجازات سخت متجاوزان و انتقام خون شهید هانیه روشن و واضح است. ”

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای بر قطعیت اجرای دستورات مقام معظم رهبری مبنی بر مجازات رژیم صهیونیستی در قتل شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت وگو با شبکه المیادین گفت: دستورات رهبر انقلاب مربوط به مجازات شدید متجاوزان و انتقام خون شهید هانیه است. واضح و روشن هستند.»

وی خاطرنشان کرد: فرامین رهبر انقلاب به بهترین شکل ممکن اجرا می شود و این وظیفه فعلی ایران است.

سردار فدوی درباره انتخاب «یحیی السنوار» به عنوان جانشین شهید هنیه نیز گفت: انتخاب السنوار به این معناست که خط مقاومتی که حماس آغاز کرد تا پایان ادامه خواهد داشت.

پس از شهادت مجاهد بزرگوار، جناب آقای اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله سید علی خامنه ای در پیامی از شهادت این رهبر شجاع ابراز تأسف کردند و مجاهدان برجسته امت اسلامی، جبهه مقاومت و ملت سرافراز فلسطین: رژیم جنایتکار صهیونیستی و با این اقدام تروریست، زمینه مجازات سختی را برای خود فراهم کرد و بر خود وظیفه می دانیم که خون مردم را مطالبه کنیم. شهید در جمهوری اسلامی ایران .

رژیم صهیونیستی از واکنش اجتناب ناپذیر محور مقاومت به ترور رئیس دفتر سیاسی حماس و فرمانده کل حزب الله لبنان در هراس و نگرانی است و هر روز بر این ترس و نگرانی افزوده می شود.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا