اخبار روز سینما

تاریخ انتشار فصل دوم سریال The Diplomat مشخص شد

به تازگی تاریخ انتشار فصل دوم سریال The Diplomat (دیپلمات) از شبکه نتفلیکس (Netflix) به همراه جزئیات دیگری از آن مشخص شد.

«کری راسل» در نقش دیپلمات در هالووین بازخواهد گشت. فصل دوم این سریال با ادامه‌ی داستان «کیت وایلر»، خبرنگار خارجی که «راسل» نقش او را بازی می‌کند، آغاز می‌شود. او همچنان در نقش سفیر آمریکا در بریتانیا، درگیر چالش‌های زندگی و تهدید جنگ‌های خارجی است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تاریخ انتشار فصل دوم سریال The Diplomat

این سریال در آوریل 2023 منتشر شد و بلافاصله برای «نتفلیکس» به یک موفقیت بزرگ تبدیل شد و در صدر فهرست هفتگی جهانی برنامه‌های تلویزیونی انگلیسی‌زبان قرار گرفت. این سریال دو هفته پس از پخش، برای فصل دوم تمدید شد. «راسل» برای بازی در این نقش نامزد جوایز امی و گلدن گلوب شد و این سریال نیز نامزدی بهترین سریال تلویزیونی درام در گلدن گلوب را کسب کرد.

تاریخ انتشار فصل دوم سریال The Diplomat

در ژانویه، مجله «ورایتی» به طور اختصاصی گزارش داد که «آلیسون جنی»، برنده اسکار، به این سریال برای فصل دوم می‌پیوندد و به عنوان معاون رئیس‌جمهور، «گریس پِن»، نقش‌آفرینی خواهد کرد. «روفوس سیول»، «دیوید جیاشی»، «علی آن»، «روری کینیار» و «آتو اسانده» همگی برای قسمت‌های جدید بازخواهند گشت.

به گفته «نتفلیکس» تاریخ انتشار فصل دوم سریال دیپلمات در 31 اکتبر 2024 (10 آبان 1403) خواهد بود و در این تاریخ تمامی قسمت‌ها منتشر می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی (موضوع خبر) چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا