اخبار روز

مسئولیت حفاظت از پیروزی پزشکیان ما داریم

یکی برخی هم مثل من از طرفداران فعال مسعود هستند پزشکیان آنها فعال بودند و ما هر چقدر تاثیر داشتیم، رئیس جمهور شد. او اکنون مستقل و مسئول است.

دو آیا ما از ابتدا این را نمی دانستیم یا فکر نمی کردیم موانع بزرگی در راه است؟ پزشکیان و دولتش؟ ما آن را می دانستیم

سه آیا نتایج اقدامات سیاسی تضمین شده است؟ نه! نتیجه کدام عمل مهم انسانی را می توان تضمین کرد؟ زن و مرد عاشقانه با هم ازدواج می کنند و با خصومت طلاق می گیرند. صدها هزار نفر با امید زیاد شرکت ها و استارت آپ ها را راه اندازی می کنند، اما بیش از 90 درصد آنها شکست می خورند. صدها هزار نفر می خواهند در دنیای فوتبال رونالدو شوند، اما حتی توپ جمع نمی کنند. هر ساله هزاران محصول تولید می شوند و در بازار شکست می خورند.

چهار دنیای سیاست، مانند زندگی خصوصی، دنیای ورزش یا تجارت، پر از عدم قطعیت است و هیچ تضمینی وجود ندارد. اما همانطور که مردم با وجود همه طلاق ها عاشق می شوند. و با وجود شکست محصولات و شرکت ها، مردم به تجارت خود ادامه می دهند. و میلیون ها نفر عاشق رونالدو بودن هستند. در دنیای سیاست، زندگی بدون ضمانت ادامه دارد.

پنج چرا زندگی بدون تضمین ادامه دارد؟ زیرا عاملیت و عاملیت انسانی وجود دارد. بسیاری از عاشقان طلاق گرفته اند، اما میلیون ها نفر در عشق زندگی می کنند. هزاران محصول شکست خورده اند، اما مردم تجارت می کنند و با میلیون ها محصول موفق زندگی می کنند. و میلیون ها نفر رونالدو نشده اند، اما لیگ های فوتبال جهان با کیفیت و زیبایی ادامه می یابد. اینها علیرغم وجود ساختارها، علیرغم شکست، محصول کنشگری انسانی است.

شش رئیس جمهور شدن مسعود پزشکیان محصول فعالیت خود او، حامیانش و حتی کسانی است که در هسته اصلی قدرت قرار دارند. علیرغم وجود سازه هایی که مقاومت قوی ارائه می دهند.

هفت. کارکنان رئیس جمهور با در نظر گرفتن همه محدودیت ها، سقف های تنگ، میراث های بد گذشته و منافع غیرملی افراد و گروه ها انتخاب می شوند. هیچ تناقضی در امید به موفقیت مسعود وجود ندارد پزشکیان آگاهی از مشکلات او در انتخاب همکاران، انتقاد از تصمیمات نادرست و تلاش برای کمک به او در انتخاب بهترین و هشدار دادن به پیامدهای اجتماعی و سیاسی ناشی از انتخاب همکاران وجود ندارد. بدترین ها

هشت هشدار و انتقاد همان امید است. کسانی که ناامید هستند بعید است در بررسی شرکت کنند. وقتی امیدوار هستید، برای موفقیت تلاش می کنید و نسبت به عواملی که ممکن است مانع موفقیت شوند هشدار می دهید.

نه در همان ابتدای دولت سیزدهم برای اعضای دولت مرحوم آقای رئیسی آرزوی موفقیت کردم، اما در مورد انتخاب کابینه نه نوشتم، نه امیدی به تاثیرگذاری داشتم و نه امیدی به یک اتفاق مثبت داشتم. تغییر کنید، اگرچه من خوشحال خواهم شد و از یک تغییر مثبت استقبال می کنم. مشارکت در نقد فرآیند انتخاب همکاران مسعود پزشکیان از سر امید و مسئولیت است. اگر ما در پیروزی او سهیم بودیم (حتی اگر بسیار بسیار کوچک)، ما وظیفه داریم از او محافظت کنیم.

است مسعود پزشکیان مختار مسئول سفارش همکارانش است، اما این نافی مسئولیت امیدوارکننده هشدارها و انتقادات امثال من نیست. کنشگری انتقادی بدون تضمین موفقیت هم مسئولیت پذیر است و هم امیدوارکننده. امید به موفقیت از طریق کنشگری انتقادی نه توهم آمیز است و نه غیرمسئولانه.

بیشتر بخوانید:
دولت پزشکیان آخرین فرصت؛ توافق با اروپا و آمریکا / پایان دادن به درگیری 76 و 78 بر اساس توافق داخلی / تمرکز بر حفظ محیط زیست و پایان دادن به خشونت علیه زنان
پوستر، بدون پست، پست دانشمندان آسیب خواهد دید
دفاع نگه دارید
بلوغ و نظارت بر الزامات
سوال در مورد رفع وضعیت موجود برای دولت 14
کابینه ائتلافی شایسته
مادر ما ایران را به دامپزشکی نبرید

216216

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا