اخبار روز سینما

فال روزانه / فال نبوی فردا شنبه 20 مرداد 1403 را اینجا بخوانید


به گزارش بازتاب آنلاین تقدیر انبیا یک مفهوم دینی است که در بسیاری از ادیان و فرهنگ ها وجود دارد. این مفهوم به سنت ها و آثار انبیا و انبیا اشاره دارد که به عنوان فرستادگان الهی و راهنمای مردم شناخته می شوند. فال انبیا عموماً به تفسیر و تفسیر آثار و سخنان انبیا می پردازد که برای هدایت و مذاکره در زندگی بشر به کار می رود. بسیاری از مردم به فال گیری اعتقاد دارند و معتقدند که می تواند به راهنمایی و روشنگری آنها در مورد مسائل مختلف زندگی کمک کند. طالع بینی هر پیامبر ممکن است تعابیر متفاوتی داشته باشد و به باورهای شخصی شما بستگی دارد.

فروردین

هرتز داوود (ع)

ای صاحب فال! مدتی غمگین بودی، صبر کن و خودت را کنترل کن و رازت را به کسی نگو. رنجی برایت پیش آمد و خداوند عنایت کرد و آن را به خوبی منتقل کرد. به زودی گرفتاری ها و غم ها تمام می شود، راضی می شوید و به اذن خدا همه چیز به خیر می شود. خوب باش، از افراد بد و گناهکار دوری کن.

اردیبهشت ماه

حضرت اسحاق (ع)

ای صاحب فال! شما نیت بسیار خوبی دارید. اگر چیزی را از دست دادید دوباره به دست خواهید آورد، اگر قصد دارید به سفری بروید که برکات زیادی برای شما به ارمغان می آورد و می ترسید، در امان باشید، اگر بدهی دارید، پرداخت می شود و مدیون می شوید. امید ثروت است پس با هرکسی که به تو نیکی می کند مهربان باش. روز شما روشن است. مبادا حسد و دسیسه بر شما چیره شود و به اذن خدا به خواسته قلبی خود برسید.

خرداد

حضرت شعیب (ع)

ای صاحب فال! صبور باشید و عجله نکنید. برخی از مردم دشمن شما هستند، اما پیروز نمی شوند. نباید راز دلت را به کسی بگویی تا او پیروز شود. موفقیت در انتظار شماست.

تیر

حضرت یونس (ع)

ای صاحب فال! بدان که در میان تاریکی گیر کرده ای، انتظار داشته باش که سودهای بسیاری نصیب تو شود، اگر صبر کنی، خیرات فراوانی را خواهی دید و خداوند رحمان گره گرفتاری هایت را حل خواهد کرد. با همه مهربان باش انشاالله به هدفت میرسی

مرداد

حضرت هارون (ع)

ای صاحب فال! برای شما مژده است که به حالت رسیده اید و خورشید به زودیاک رسیده است. اما کسانی هم هستند که به شما حسادت می کنند یکی او شما را دوست دارد و نصیحت می کند، بشنوید که او مبارک است و اتفاقی می افتد که به شما آرامش می دهد. دلت را نسبت به آن نیّت قوی کن و به اذن خدا به مقصود خواهی رسید.

شهریور

حضرت الیاس (ع)

مژده برای شما صاحب زودیاک، به زودی به نیت و آرزویی که مدتهاست در دلتان بوده، انشاءالله می رسید. عجله نکنید و منتظر نباشید تا همه چیز برای شما درست شود. چیزی از غیب که نور شماست به شما برسد و از جایی که امیدی ندارید به آرزوی دلتان برسد انشاءالله. وضعیت اطرافیانتان را نادیده نگیرید و اگر فرصت دارید در حل مشکلات کسی تردید نکنید.

مهر

حضرت محمد (ص)

خوش به حال تو ای صاحب زودیاک و مژده به تو که به برکت شایستگی ها و شایستگی هایت به موفقیت هایی دست می یابی که حسادت دیگران را برمی انگیزد. اما نگران نباشید زیرا خدای دانا و توانا پشتیبان شما خواهد بود و شما را از درد و رنج دیگران حفظ می کند.

آبان

عیسی (ع)

ای صاحب فال! با این نیت بدان و بدان که از غم و اندوه رها می شوی، عمرت دراز، شغلت بلند، دشمنانت سرکوب می شوند و هر روز شرفیاب می شوی. با یک انسان خوب باشید، سفر خوبی خواهید داشت و برکات زیادی خواهید یافت. غمی در دلت نیست، خیانت در دلت نیست، برکت دعای پدر و مادرت، خداوند متعال تو را حفظ کند، اگر یکی در غربت باشد، زود می آید. بر دشمن پیروز شوید و هر چقدر هم که نیت نیک و پاکی داشته باشید به آن خواهید رسید.

آذر

حضرت یوسف (ع)

ای صاحب فال! از تجربیات بزرگترها بهره ببرید و نصیحت دوستانتان را بپذیرید که به دردتان بخورد. اگر چیزی از شما کم شد، به شما باز خواهد گشت. اگر می خواهید کمی بیشتر صبر کنید. ممکن است غم و اندوه از جانب کسی به سراغ شما بیاید. اما نگران نباشید به طور کامل رفع می شود.

دی

حضرت ذوالکفیل (ع)

صاحب فال فردی صبور و بردبار به نظر می رسد، به دیگران قول های زیادی می دهید، مراقب باشید آنها را عملی کنید. اگر وکیل یا قاضی باشی، اگر با مردم به عدالت رفتار کنی، اگر حقوق مظلوم را از دست ظالمان بگیری، به آنچه که در نظر گرفته ای، می رسی. یک بدخواه به دنبال غفلت شماست، مراقب او باشید. آنچه انتظار دارید اتفاق خواهد افتاد.

بهمن

حضرت صالح (علیه السلام)

ای صاحب فال! خداوند شما را از غم ها پاک کند و به هدف دلتان هدایت کند. رنج زیادی کشیدی اما با نیت قلبی به هدفت میرسی. ستاره تو روشن است و غمی نیست که عمر طولانی خواهی داشت. در غیاب تو به سلامت به تو می رسد، دشمنانت را شکست می دهی و خوشحال می شوی.

اسفند

حضرت لوط (ع)

ای صاحب زودیاک در زندگی با مشکلاتی روبه رو می شوی و با افراد بد و بی ارزش برخورد می کنی و زجر می کشی. باید مراقب دیگران باشید تا افراد بدخواه برای شما مشکلی ایجاد نکنند. سفری در طالع بینی شما دیده می شود که در صورت انجام آن به نفع شما خواهد بود.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا