اخبار ارز دیجیتال

گربه‌های سولانا بازار را تسخیر کردند؛ گینان با رشد ۱۲۰ درصدی در اوج!

میم‌کوین گینان (Ginnan The Cat) با نماد اختصاری GINNAN، با عملکرد چشمگیر خود در روزهای اخیر، سر و صدای زیادی به پا کرده است.

به گزارش رمز ارز نیوز، داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت گینان در ۲۴ ساعت گذشته با رشد خیره‌کننده ۱۱۹ درصدی به ۰.۰۰۰۰۱۰۱۴ دلار رسیده و ارزش بازار آن هم به ۷۰.۸۴ میلیون دلار افزایش یافته است.

در مقابل، حجم معاملات روزانه این میم‌کوین با افتی ۵ درصدی، به ۴۴.۸۴ میلیون دلار کاهش پیدا کرده است.

گینان یکی از میم‌کوین‌های با تم گربه است که بر بستر بلاکچین سولانا فعالیت می‌کند. تصویر این میم‌کوین از گینان گربه، که در جامعه کریپتو به عنوان خواهر کابوسو، سگ مشهور الهام‌بخش دوج‌کوین (DOGE) شناخته می‌شود، الهام گرفته شده است.

مهم‌ترین دلیل عملکرد درخشان توکن گینان در روز گذشته، بهبود شرایط کلی بازار کریپتو به رهبری بیت کوین بوده است. علاوه بر این، نزدیک شدن به تاریخ ۸ آگوست، که به عنوان روز جهانی گربه شناخته می‌شود، در رشد اخیر قیمت این میم‌کوین بی‌تأثیر نبوده است.

علاوه بر این‌ها، لیست شدن توکن گینان در چندین صرافی معتبر، از جمله کوینکس (CoinEx)، پولونیکس (Poloniex) و سوپر‌اکس (SuperEx) نیز یکی از کاتالیزورهای افزایش قیمت این توکن در روزهای اخیر بوده است.

منبع:عصرایران

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا