اخبار روز

برنامه ورزشکاران ایرانی شرکت کننده در المپیک پاریس امروز جمعه نوزدهم مرداد

چهاردهمین روز از بازی های المپیک 2024 پاریس امروز (جمعه) با حضور 5 ورزشکار کشورمان در رشته های تکواندو، کشتی آزاد و وزنه برداری برگزار می شود.

برنامه نمایندگان ایران در روز جمعه 28 مرداد ماه به شرح زیر است:

* تکواندو

– مهران هجدری در وزن 80 کیلوگرم ابتدا ساعت 11:40 به مصاف «جسوربک جایسانوف» از ازبکستان می رود و در صورت پیروزی باید در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف او برود. یکی تکواندوکاران قزاقستان، مالی و ایتالیا می جنگند. 17 تکواندوکار در این وزن مبارزه خواهند کرد.

* ارسال رایگان

– یونس امامی در وزن 74 کیلوگرم که 17 نفر حضور دارند در دور نخست از ساعت 12:30 به مصاف فرانک چامیزو دارنده مدال های طلا، نقره و برنز جهان از ایتالیا می رود. در صورت شکست این حریف در دور بعد به مصاف نودیم از گینه بیسائو خواهد رفت. کایل دایک قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک از آمریکا در گروه امامی قرار دارد و نماینده کشورمان تنها در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف این حریف می رود.

– امیرحسین زارع در دور اول در وزن 125 کیلوگرم به مصاف آیال لازاریف از قرقیزستان می رود و در دور بعد به مصاف ژیوی دنگ از چین و دسی از کانادا می رود. طاها آکگول قهرمان جهان و المپیک از ترکیه در گروه زارع قرار دارد و احتمال دیدار نماینده کشورمان با این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی وجود دارد. در سمت دیگر جدول، گنو پترایشویلی از گرجستان و میسون پاریس از آمریکا قرار دارند.

– وزن 86 کیلوگرم حسن یزدانی که دیشب به فینال راه یافت، امشب حدود ساعت 20:30 باید در فینال به روی تشک برود.

* وزنه برداری

– میر مصطفی جوادی در دسته 89 کیلوگرم از ساعت 16:30 به روی تخته می رود. 12 وزنه بردار در این دسته حضور دارند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا