اخبار روز سینما

دنباله فیلم Wolfs ساخته خواهد شد

اپل اورجینال فیلمز در حال تغییر استراتژی انتشار خود است و به شدت روی دنباله فیلم Wolfs با بازی «جورج کلونی» و «برد پیت» تمرکز دارد.

اپل با «جان واتس» توافق کرده تا برای ستارگان درجه یک، دنباله‌ای را کارگردانی و تولید کند. این فیلم که قرار است در هشتاد و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز به نمایش درآید، در ابتدا قرار بود یک انتشار گسترده داشته باشد و سپس به اپل تی‌وی+ بیاید. اکنون، این فیلم قرار است به مدت یک هفته به صورت محدود در تاریخ 20 سپتامبر 2024 (30 شهریور 1403) در سینماها اکران و سپس در 27 سپتامبر 2024 (6 مهر 1403) در اپل تی‌وی+ عرضه شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


دنباله فیلم Wolfs ساخته خواهد شد

در فیلم گرگ ها ، «جورج کلونی» نقش یک فیکسر حرفه‌ای را بازی می‌کند که برای پنهان کردن یک جنایت بزرگ استخدام شده است؛ اما وقتی فیکسر دوم (برد پیت) وارد می‌شود و این دو مجبور می‌شوند با هم کار کنند، شب آن‌ها به طرز غیرمنتظره‌ای از کنترل خارج می‌شود.

در این فیلم «ایمی رایان»، «آستین آبرامز»، «پورنا جاگاناثان»، «ریچارد کیند» و «زلاتکو بوریچ» نیز حضور دارند.

فیلم ولفز از آن نوع فیلم‌های بزرگ و رویدادمحوری است که اپل تی‌وی+ را به خانه‌ای استثنایی برای بهترین آثار سرگرمی تبدیل می‌کند.

فیلم Wolfs

انتشار فیلم در سینماها قبل از عرضه گسترده آن برای مشتریان اپل تی‌وی+، بهترین‌های هر دو دنیا را به تماشاگران ارائه می‌دهد. «جان واتس» و «دیان مک‌گونگل» تهیه‌کنندگان فیلم هستند و «مایکل بیوگ» نیز به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این اثر فعالیت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی آثار سینمایی شرکت اپل تیوی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Variety

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا