اخبار روز سینما

معرفی سریال عمر من چند سال است؟

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

نام سریال: چند بهار در زندگی خود دارید؟

کارگردان: سروش صحت

تهیه کننده: محمدرضا تخت کشیان

تعداد قسمت ها: 25

سال انتشار: 1402

ژانر: کمدی، فانتزی

بازیگران: علی مصفا، مجید یوسفی، قدرت الله ایزدی، کاظم سیاحی، گیلدا ویشکی، وحید آقاپور، بهار کاتوزی، محمد نادری، آناهیتا افشار، اردشیر کاظمی، عین الله ماریا، احسان منصوری، مریم ماهور و بیژن بنفشه‌خواه بازیگران اصلی این سریال هستند. در این سریال بازیگران به عنوان مهمان حضور دارند که از جمله آنها می توان به . هانیه توسلی پژمان جمشیدی، سام درخشانی، بهنام تشکر، شقایق دهقان، رضا یزدانی، هوتن شکیبا، امیر کاظمی، امیرحسین رستمی، سیاوش چراغی پور و…

خلاصه سریال

زندگی آرام اعضای خانواده ربانی با ورود ناخواسته یک مار، کشف یک نسخه خطی نفیس و حفره ای مرموز دگرگون می شود…

پوستر سریال چند بهار مانده تا آخر عمرم؟

در مورد سریال

سروش صحت پس از ساخت فیلم جهان با من برکش وارد عرصه جدیدی از سینما شده است و این موضوع با ساخت سریال مگه تموم عمر کا براهه؟ سروش صحت و آثارش پیش از این دو اثر، کمدی های متوسط ​​و گاه موفقی بودند که عناصر چندان خاصی نداشتند، اما اکنون به نظر می رسد سروش صحت و جهان بینی او بیش از هر زمان دیگری در آثار ویدئویی اش رشد کرده است. این جهان بینی در سریال مجه تموم عمر کنده تا بهاره باعث ایجاد ویژگی های مثبت و برخی منفی شده است.

سریال چند سالی است که داستان خاصی ندارد! صحت با زیرکی تمام قسمت اول (پایلوت) سریال را طولانی تر از حد معمول کرد و برخلاف اثری مثل نیوکمپ که قسمت اول طولانی اش چیزی برای نمایش نداشت، صحت از این مدت طولانی برای معرفی شخصیت های متعدد سریالش استفاده کرد.

سروش صحت در سریال خود سعی کرد پاسخی برای سوالی که در عنوان سریال مطرح کرده بود بیابد. واقعاً چند بهار در زندگی خود دارید؟ چه چیزی می خواهیم او را ناراحت کنیم؟ سریال سروش صحت پاسخی است به دغدغه هایی که این روزها در زندگی همه ما وجود دارد و اگرچه پاسخی نیست که بتوان آن را به همه مردم و جامعه تعمیم داد و تا حدود زیادی فاز فکری در آن نهفته است. اما می تواند حداقل برای دقایقی آدمی را از نگرانی بیرون بیاورد و وارد دنیایی شود که شخصیت های متعدد این سریال خلق کرده اند. این چند دقیقه مهلت مانند نوشیدن یک فنجان خوب لیموناد تگری تازه در گرمای ظهر تابستان است: زودگذر، دلپذیر و البته در حل مشکل گرمای طاقت فرسا بی تاثیر.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا