اخبار روز سینما

فال روزانه حافظ / فال حافظ فردا جمعه 19 مرداد 1403 را اینجا بخوانید


به گزارش بازتاب آنلاین دیوان حافظ به دلیل عمق معنا و زیبایی اشعارش همواره مورد توجه علاقه مندان به ادبیات فارسی و تصوف بوده است. در این مقاله فال هر ماهی که حافظ در آن روز جمعه نوزدهم به دنیا آمده است مرداد ما این پیش بینی ها را بررسی کرده ایم تا بتوانید از آنها برای برنامه ریزی بهتر و درک بهتر رویدادهای آینده استفاده کنید.

فروردین

شعر حافظ:

باد نوروزی از کوی یار می وزد

از این باد کمک بخواه تا چراغ دلت را روشن کند

ترجمه:

طالع بینی شما نوید روزهای امیدوار کننده و شاد را می دهد. نسیم نوروزی که از کوی یار می وزید، خبر از آغازی نو می دهد. این هفته زمان مناسبی برای شروع جدید و روشن کردن چراغ قلبتان است. از فرصت های جدید استقبال کنید و از انرژی مثبت این روزها بهره مند شوید.

اردیبهشت ماه

شعر حافظ:

کاخ امل پایه ای سخت و ضعیف است

اساس زندگی باد است، باد را بیاور

ترجمه:

طالع بینی شما بی ثباتی امور دنیوی را نشان می دهد. کاخ رویاهای شما پایه محکمی ندارد و به زودی با تغییراتی روبرو خواهید شد. به جای نگرانی، بهتر است از لحظه های حال لذت ببرید و شاد و خستگی ناپذیر زندگی کنید.

خرداد

شعر حافظ:

غذا می خورد، شاخ می شود و خوشحال می شود، اما

قرآن را مانند دیگران فریب ندهید

ترجمه:

طالع بینی شما سرگرمی و صداقت را توصیه می کند. حافظ به شما توصیه می کند که زندگی را شاد داشته باشید و در عین حال از فریب و ریا بپرهیزید. صداقت و درستکاری را در زندگی خود به کار ببرید تا به آرامش و خوشبختی برسید.

تیر

شعر حافظ:

درخت دوستی بکار که کام دلت را پر کند

نهال خصومت را از بین ببرید که رنج های بی شماری را به بار خواهد آورد

ترجمه:

طالع بینی شما اهمیت دوستی و عشق را نشان می دهد. امروز زمان کاشت درخت دوستی و عشق با اطرافیانتان است. از دشمنی و کینه بپرهیزید، در عوض در دل خود و دیگران محبت و دوستی بکارید و به رضایت دل خود برسید.

مرداد

شعر حافظ:

پیشخدمت ها بلند می شوند و لیوان را می نوشند

غم و اندوه روزها را دور کن

ترجمه:

طالع بینی شما نشان می دهد که باید غم هایتان را کنار بگذارید و شاد باشید. امروز زمان آن است که دردهای گذشته را کنار بگذاریم و از خوشبختی استقبال کنیم. از لحظات زیبای زندگی لذت ببرید و شاد باشید.

شهریور

شعر حافظ:

هر که محرم شود دلش در حرم یار می ماند.

وان که این را نمی دانست، همچنان در انکار باقی ماند

ترجمه:

علامت زودیاک شما اهمیت به رسمیت شناختن و وفاداری را نشان می دهد. آنهایی که راز دل را می فهمند و به این راه وفادار می مانند در حرم یار می مانند. سعی کنید در روابط خود صادق و وفادار باشید تا به آرامش و شادی برسید.

مهر

شعر حافظ:

عاشق شو، روزی دنیا به پایان می رسد

تو نقش ناگفته مکسود در کارگاه هستی

ترجمه:

فال شما به شما توصیه می کند که دوست داشته باشید. عشق قدرتی است که به زندگی معنا می بخشد. اگر عاشق نشدی، روزی دنیا به پایان می رسد و تو بدون رسیدن به نقشی که در نظر داشتی، این دنیا را ترک می کنی. عشق را در زندگی خود جدی بگیرید.

آبان

شعر حافظ:

به توصیه های افرادی که بیشتر از مردم عشق می ورزند گوش دهید

جوانان شاد به پیرمرد دانا پند می دهند

ترجمه:

طالع بینی شما اهمیت گوش دادن به نصیحت را نشان می دهد. امروز وقت گوش دادن به نصایح بزرگان و خردمندان است. این نکات می تواند شما را در مسیر درست قرار دهد و به رفاه و خوشبختی منجر شود.

آذر

شعر حافظ:

فرشتگان را دیدم که در میخانه را می کوبند

گل آدم بزرگ شد و به شیشه خورد

ترجمه:

علامت زودیاک شما معرف شگفتی های زندگی و معنویت است. امروز ممکن است با لحظات غافلگیر کننده ای مواجه شوید که شما را به فکر فرو می برد. به این لحظات توجه کنید و از آنها برای رشد معنوی خود بهره ببرید.

دی

شعر حافظ:

ای دل راه رندی را از محتسب بیاموز

او مست است و کسی به او شک نمی کند

ترجمه:

فال شما توصیه می کند از تجربیات دیگران درس بگیرید. امروز وقت آن است که از کسانی که راه زندگی را با خرد و هوش قدم می گذارند، بیاموزیم. از تجربیات آنها درس بگیرید و راه های بهتری را برای بهبود خود انتخاب کنید.

بهمن

شعر حافظ:

سینه پر درد است ای دریغا مرهم

دوست خدا از تنهایی زنده شد

ترجمه:

طالع بینی شما نیاز شما را به یک دوست نشان می دهد. ممکن است امروز احساس تنهایی و درد کنید. بهتر است به دنبال همراهی باشید که در این لحظات شما را همراهی کند و مرهمی برای قلب دردمند شما باشد.

اسفند

شعر حافظ:

همه کسانی که در این دایره نیستند زندگی می کنند تا دوست داشته باشند

برای او نمیری، برای فتوای من دعا کن

ترجمه:

طالع بینی شما به شما توصیه می کند که با عشق زندگی کنید. عشق قدرتی است که به زندگی شما روح و انرژی می دهد. اگر انسان بدون عشق زندگی کند، واقعاً زنده نیست. سعی کنید عشق را وارد زندگی خود کنید و از آن بهره ببرید.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا