اخبار روز سینما

تاریخ انتشار نسخه کیفیت خوب انیمیشن Inside Out 2 منتشر شد

تاریخ انتشار نسخه کیفیت خوب انیمیشن Inside Out 2 اعلام شد و علاقه‌مندان می‌توانند به زودی این ادامه محبوب را با بهترین کیفیت ممکن تماشا کنند.

انیمیشن درون و بیرون 2 محصول جدید «دیزنی-پیکسار» که صداپیشگانی چون «ایمی پولر»، «مایا هاوک» و «ظآیو ادبیری» در آن ایفای نقش می‌کنند، به زودی برای استریم دیجیتال منتشر می‌شود. این اثر دنباله‌ای انیمیشن موفق سال 2015 با عنوان Inside Out که برنده اسکار بهترین انیمیشن شد. این انیمیشن داستان پنج احساس اصلی را دنبال می‌کند که در ذهن دختری جوان به نام «رایلی» (با صدای کیتلین دیاس) فعالیت می‌کردند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تاریخ انتشار نسخه کیفیت خوب انیمیشن Inside Out 2 منتشر شد

در Inside Out 2، این پنج احساس، «شادی» (پولر)، «ترس» (لوییس بلک)، «غم» (فیلیس اسمیت)، «انزجار» (لیزا لاپیرا) و «خشم» (تونی هیل) بازمی‌گردند و در کنار آنها مجموعه‌ای جدید از احساسات نیز به صحنه می‌آیند، چرا که «رایلی» (با صدای کنسینگتون تالمن) اکنون به سن 13 سالگی رسیده است.

انیمیشن Inside Out 2

در این داستان، «شادی» احساس می‌کند که احساسات اصلی «رایلی» توسط احساسات جدیدی مانند «اضطراب» (هاوک)، «حسادت» (ادبیری)، «بی‌حوصلگی» (آدل اگزارکوپولوس) و «خجالت» (پال والتر هازر) سرکوب می‌شوند. بنابراین، «شادی» وارد عمل می‌شود تا جلوی این احساسات جدید را بگیرد و زندگی «رایلی» را از کنترل آنها خارج کند.

طبق اطلاعات منتشر شده از «When to Stream»، اثر Inside Out 2 از روز سه‌شنبه، 30 مرداد 1403 (20 اوت 2024) به صورت دیجیتال از طریق پلتفرم‌های استریم پرمیوم ویدئو در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تاریخ انتشار نسخه کیفیت خوب انیمیشن Inside Out 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Forbes

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا