سرگرمی

تصاویری از مراسم ازدواج لاکچری دختر ژاله صامتی+ فیلم

آگهی#

اخبار را برای من بخوانید

بازتاب آنلاین، عکس داماد ژاله صامتی یکی از بازیگران محبوب و محبوب است. یکی می بینید که دخترانش به تازگی مراسم عروسی خود را برگزار کردند.

ویدئویی از مراسم مجلل عروسی دختر ژاله صامتی در فضای مجازی منتشر شده و بازتاب زیادی داشته است. ایرج سنجری و ژاله صامتی که این روزها در جوکر 2 احسان علیخانی حضور دارند با چهره ای متفاوت از همیشه در مراسم ازدواج دخترشان یاس حاضر شدند.

فیلم لو رفته از مراسم ازدواج دختر و داماد ژاله صامتی سر و صدای زیادی در فضای مجازی به پا کرد. این بازیگر و همسرش با تیپ و استایل متفاوت در کنار داماد و دخترشان یاس حضور دارند. نام داماد ژاله صامتی بر اساس این ویدئو علی است اما اطلاعاتی از او و خانواده اش منتشر نشده است. مراسم فوق لاکچری بازیگر زن سریال زیرکخی 11 تیر 1401 برگزار شده است.

تگرگ سکوت یکی او یکی از بازیگران ساده و باصفای دنیای هنر اصالتاً لرستانی است. همسر وی ایرج سنجری بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر، دوبلور و مدیر دوبلاژ است.

ایرج سنجری از ازدواج اول خود دارای دو فرزند دختر و پسر است که هر دو در کانادا زندگی می کنند. ایرج سنگری و همسر دومش ژاله صامتی دارای دو دختر به نام های «یاس» (متولد دهه 70) و «نیاز» (متولد دهه 80) هستند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا