اخبار روز سینما

بیوگرافی بازیگران جوکر ۲ + تصاویر جدید


به گزارش بازتاب آنلاین فصل جدید جوکر 2 که شامل بانوان نیز می شود به تازگی منتشر شده است. ژاله صامتی، ناهید مسلمی، سوسن پرور، نرگس محمدی، علیکا عبدالرزاقی، رویا میرعلمی، گیتی قاسمی و متین ستوده، فهرست بانوان جوکر 2 هستند. بیوگرافی بازیگران زن جوکر 2 در زیر مورد بحث قرار گرفته است.

یه سکوت پر از

ژاله صامتی، بازیگر سینما و تلویزیون، متولد ۱۴ فروردین ژاله صامتی که در سال 1351 در تهران بود و فارغ التحصیل لیسانس تئاتر از دانشگاه هنر بود، سال ها پیش با آقای ایرج سنجری ازدواج کرد. ایرج سنجری فرزند علی اصغر سنجری (کارگردان) متولد 1339 بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر، هنرمند دوبلاژ و مدیر دوبلاژ است.

جوکر 2

ناهید مسلمی

ناهید مسلمی یکی از کسانی است که بعد از انقلاب در تئاتر بزرگ شده است. او فعالیت حرفه ای خود را با گروه آناهیتا اسکویها آغاز کرد و اولین کار خود را با بهزاد فراهانی انجام داد. یکی یکی از بهترین بازیگران زن سال های اخیر. او در سال های اخیر بارها استعداد خود را در عرصه هنرهای نمایشی ثابت کرده است.

جوکر 2

سوزان پرور

سوزان پرور در 23 به دنیا آمد اسفند 1354 در اراک. این شخصیت دانش آموخته ادبیات نمایشی و کارگردان تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی است. سوزان پرور سابقه فعالیت در زمینه های مختلف هنری از جمله نویسندگی، کارگردانی و بازیگری در تئاتر، تلویزیون و سینما را دارد. از نقش های برجسته سوسان پرور در چارچوب صدا و سیما می توان به بزنگاه، کابین عمو پورنگ، شهرک جیم و نردبان چوبی اشاره کرد.

نرگس محمدی

نرگس محمدی

نرگس محمدی (متولد 9) فروردین 1362، تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. او ابتدا با تئاتر سر و کار داشت. اولین حضور جدی نرگس محمدی در فیلم ریسمان باز بود. او با بازی در فیلم آناهیتا نشان داد که استعداد خوبی در این زمینه دارد و پخش سریال ستایش زمینه ساز شهرت او شد. نرگس محمدی او دارای مدرک لیسانس پرستاری است.

علیکا عبدالرزاقی

علیکا عبدالرزاقی

علیکا عبدالرزاقی متولد 18 است مرداد وی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون شهرستان رامسر 1358 می باشد. علیکا عبدالرزاقی دانشجوی مدرسه هنر تساریگان و دارای مدرک لیسانس ادبیات نمایشی است. الیکا عبدالرزاقی دو برادر دارد و مادرش سوسن فلکی مقدم است. در ۱۱ سالگی پدرش را در زلزله رودبار از دست داد.

جوکر 2

متین مورد تمجید قرار گرفت

متین ستوده (زاده ۲۲ سالگی) اردیبهشت ماه 1364)، بازیگر ایرانی.
متین ستوده در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرده و در کلاس های بازیگری امین تارخ نیز شرکت کرده است. وی تا کنون در سریال های سه دونگ، سه دونگ، سریال میکائیل و سریال جیرالانی ایفای نقش کرده است.

قاسمی رفت

قاسمی رفت

گیتی قاسمی زاده ۱۶ آذر در سال 1355 میلیون است. وی دارای مدرک لیسانس کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۵ آغاز کرد. گیتی قاسمی سال ها پیش ازدواج کرد و یک پسر به نام مهیار دارد.

جوکر 2

رویای میر ایلامی

رویا میرعلمی در سال 1357 در قزوین به دنیا آمد. رویا میرعلمی متاهل و دارای یک پسر است. وی دارای مدرک لیسانس طراحی صحنه از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. رویا میرعلمی در سینما، تلویزیون و تئاتر بازی می کند و عمده فعالیت های میرعلمی در عرصه تئاتر است.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا