اخبار روز

زمان اعلام نتایج امتحانات نهایی دانش آموزان تعیین شد

وزیر آموزش و پرورش از موکول شدن اعلام نتایج نهایی امتحانات پایه دوازدهم دانش آموزان به پایان مرداد ماه خبر داد.

گزارش چیزی مهر او ادامه داد: همچنین مقرر شد تکلیف چند پروژه نیمه تمام آموزشی در استان ها مشخص شود و علاوه بر آن مقرر شد معاونت آموزشی در اداره تربیت بدنی و اردوهای استان از آنها بازدید کند. ایجاد ظرفیت ملی در فضای موجود.

رضا مراد صحرایی شامگاه چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت رئیسه با اشاره به تشکیل جلسه ای به همت استاندار مازندران در خصوص مصوبات جلسات، گفت: در خصوص فضای آموزشی دانشگاه فرهنگیان که یکی از آنها محسوب می شود. از با کیفیت ترین دانشگاه ها، مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی اجرا شود.

وی با تبریک قهرمانی محمدهادی ساروی در المپیک پاریس گفت: تصمیم بر این شده که در هر شهر ایران که مسابقات المپیک برگزار می شود، سالن ورزشی ساخته شود و این سالن ورزشی در زادگاه این کشور ساخته شود. قهرمانان المپیک.”

صحرایی تصریح کرد: این مکان ورزشی مدرسه شامل تکمیل استخر، چمن ورزشی، سالن کشتی و … بر اساس نیاز منطقه خواهد بود.

وزیر آموزش و پرورش در خصوص نمرات نهایی دانش آموزان و دلیل تاخیر گفت: امتحانات امسال منحصر به فرد بود و پایه دوازدهم مشکل نمرات است.

وی افزود: برای پایه دهم و یازدهم تصمیم گیری شده است که قطعا در کنکور تاثیر می گذارد و امتحانات نهایی دو بار تصحیح می شود و نمره هیچکس در استان خودش تصحیح نمی شود و در صورت تفاضل قبولی. دو نمره بیشتر از یک نمره است، نفر سوم آن را تصحیح می کند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: پیش بینی می شود نتایج امتحانات نهایی دانش آموزان پایه های یازدهم و دوازدهم تا پایان مردادماه اعلام شود.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا