اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

اداره برق در مورد قطعی‌ها: برنامه‌ریزی شده نیست

هیچ گونه خاموشی برنامه ریزی شده در شهر تهران اعمال نشده است اما به واسطه گرمای بیش از حد هوا شاهد وقوع برخی حوادث در سطح شهر بودیم که با تلاش نیروهای عملیاتی این شرکت در کمترین زمان ممکن برطرف و برق مشترکان برقرار شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: با همراهی مشترکین و تلاش نیروهای این شرکت در روز چهارشنبه؛ ۱۷ مرداد ماه به‌عنوان گرمترین روز سال پایداری شبکه برق پایتخت با موفقیت تامین شد.

 

به گزارش ایسنا، کامبیز ناظریان با بیان این موضوع که روز چهارشنبه ۱۷ مردادماه یکی از گرمترین روزهای سال جاری ثبت شده در تاریخ شهر تهران بوده است گفت: علیرغم افزایش بی سابقه و ثبت رکورد مصرف برق، با تلاش شبانه روزی و ۲۴ ساعته نیروهای کارشناسی و عملیاتی این شرکت شبکه برق پایتخت در شرایط پایدار حفظ شده است.

 

وی افزود: هیچ گونه خاموشی برنامه ریزی شده در شهر تهران اعمال نشده است اما به واسطه گرمای بیش از حد هوا شاهد وقوع برخی حوادث در سطح شهر بودیم که با تلاش نیروهای عملیاتی این شرکت در کمترین زمان ممکن برطرف و برق مشترکان برقرار شد.

 

وی تصریح کرد: تمامی نیروهای این شرکت به صورت ۲۴ در حال رصد و پایش شبکه برق از طریق کنتورهای هوشمند هستند و گروه‌های ارزیاب با حضور میدانی در ادارات، بانک‌ها و مراکز تجاری در راستای موارد مربوط به مدیریت مصرف برق بازدید انجام و در صورت مشاهده ی هر گونه عدم رعایت دستورالعمل‌های اعلام شده، تذکرات لازم داده می‌شود.

 

وی با قدردانی از همکاری مشترکان و شهروندان تهرانی بیان کرد: ضرورت دارد با تداوم این همراهی ویژه در طی روزهای گرم آتی شاهد حفظ پایداری شبکه برق و عدم بروز هر گونه اختلال احتمالی باشیم.

منبع:عصرایران

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا