اخبار روز سینما

وضعیت سرباز پرسپولیس مشخص شد







به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، میلاد سرلک بازیکن پرسپولیس که برای تکمیل خدمت سربازی خود به بندرانزلی رفته بود در تمرینات پیش فصل این تیم شرکت نکرد.

همین مشکل باعث شده باشگاه ملوان در خصوص غیبت سرباز بازیکنش به نیروی دریایی نامه بفرستد اما سرلک مدارک خود را برای دریافت کسر دوران خدمت سربازی ارائه کرد تا مشکلی از این بابت پیش نیاید.

سرلک موظف است با دریافت کارت سربازی به پرسپولیس برگردد و به ورزش فوتبال خود ادامه دهد. همین مشکل باعث شده تا باشگاه پرسپولیس دوباره هافبک خود را در لیگ بیست و چهارم به خدمت بگیرد.

برای اینکه سرلک دوباره به لیست بازیکنان اضافه شود، باشگاه پرسپولیس باید کارت پایان خدمت او را دریافت کند. این بازیکن به همراه مدیر برنامه هایش اعلام کرده که این مشکلی ندارد. او هفته آینده آنها را دریافت می کند و به تمرینات تیم اضافه می شود.

اگر سارلک قبل از پایان مهلت نقل و انتقالات تابستانی (28 شهریور 1403) کارت پایان خدمت را دریافت کند، می تواند در لیست پرسپولیس قرار بگیرد و در غیر این صورت جایی در بین شاگردان خوان کارلوس گاریدو ندارد.




آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا