اخبار روز سینما

اولین تیزر مینی سریال Disclaimer منتشر شد + تاریخ انتشار

اپل تی‌وی پلاس اولین تیزر مینی سریال Disclaimer به کارگردانی آلفونسو کوارون و با بازی برندگان اسکار، کیت بلانشت و کوین کلاین را منتشر کرد.

این سریال روانشناختی با بازی «بلانشت» و «کلاین» در هفت فصل روایت می‌شود. سریال سلب مسئولیت به نویسندگی و کارگردانی «کوارون» بر اساس رمانی پرفروش به همین نام اثر «رنه نایت» ساخته شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تیزر مینی سریال Disclaimer

داستان سریال «کاترین راونکرافت»، روزنامه‌نگاری را دنبال می‌کند که با افشای بدرفتاری‌ها و تخطی‌های دیگران شهرت خود را ساخته است. وقتی او رمانی را از یک نویسنده ناشناس دریافت می‌کند، با وحشت متوجه می‌شود که اکنون شخصیت اصلی داستانی است که تاریک‌ترین اسرار او را فاش می‌کند.

«کاترین» در تلاش برای کشف هویت واقعی نویسنده، قبل از اینکه هم زندگی خودش و هم روابطش با همسرش «رابرت» (ساشا بارون کوهن) و پسرش «نیکلاس» (کودی اسمیت-مک‌فی) نابود کند، مجبور خواهد بود تا با گذشته خود روبرو شود. بازیگران این مجموعه شامل «لسلی منویل»، «لوئیس پارتیج»، «لیلا جورج»، «هو یون» و «ایندیرا وارما» به عنوان راوی هستند.

تیزر سریال سلب مسئولیت را مشاهده کنید:

«کوارون» به همراه «گابریلا رودریگز» برای «اسپرانته فیلموج» تهیه‌کننده اجرایی است. علاوه بر بازیگری، «بلانشت» به عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز فعالیت می‌کند. «دیوید لواین» و «استیو گولین» فقید برای «آنونیموس کانتنت» تهیه‌کننده اجرایی هستند.

این سریال در 11 اکتبر 2024 (20 مهر 1403) با دو قسمت اول و سپس قسمت‌های جدید هر جمعه به نمایش درخواهد آمد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال Disclaimer چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا