اخبار روز

برای نابودی روحانی به اسرائیلی ها متوسل شدند. / صداوسیما همچنان به پوشش انتخاباتی می پردازد

دفتر روحانی با انتقاد شدید از پخش صداوسیما نوشت: این سازمان سالهاست که تبدیل به یک تریبون یک طرفه شده و امیدی به پاسخگویی و عذرخواهی آن نیست. کار صدا و سیما و «کارشناسان»! یک روزنامه اسرائیلی تا چه حد منبع مورد اعتماد شما شده است؟

به گزارش سایت دولت یازدهم و دوازدهم به نقل از میهمان، روابط عمومی ریاست جمهوری در دوره های یازدهم و دوازدهم در نامه ای به رئیس سازمان صدا و سیما تشریح شد. یکی او از برنامه های تلویزیونی واکنش نشان داد.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

نام خدا

دکتر. پیمان جبلی

رئیس محترم سازمان صدا و سیما

سلام

اخیرا در یکی از برنامه های زنده اولین سیمای جمهوری اسلامی ایران یکی در میان مهمانان به اصطلاح متخصص، دکتر. حسن روحانی مدعی مذاکره با مشاور نخست وزیر اسرائیل در سال 65 است و همچنین به مقاله روزنامه اسرائیلی یدیعوت آحارونوت اشاره می کند.

1- اینکه چنین ادعای مضحک و مضحکی سالها پس از طرح آن است یکی در مورد تندرو و حکم هشت ماه حبس وی در دادگاه، چرا با توجه به رویه قبلی این سازمان در معدوم کردن دکتر دکتر صداوسیما، این سوال دوباره مطرح می شود. روحانی، به خصوص در دوران، حدس بزنید؟ انتخابات اخیر ریاست جمهوری اما مشکل تاسف بار اصرار صداوسیما است. ادامه راهی است که معتقدند به نابودی رئیس جمهور دوره یازدهم و دوازدهم کشور و تفکر معتدل مردم هوشیار و شریف ایران می انجامد.

2- صدا و سیما به تعبیر امام خمینی (ره) «دانشگاه دولتی» است. چه بر سر این دانشگاه دولتی آمده است که به هر فرد بی اطلاع و جویای نام، تریبون پخش زنده داده می شود تا انواع توهین ها، تهمت ها و دروغ ها را از صدا و سیما با پول بیت المال پخش کند؟ رضایت یک اقلیت سیاسی خاص و قابل مشاهده برای عموم. او و نمایش به رسوایی هایی از جمله Dr. دیدار روحانی با یکی از مقامات اسرائیلی و سیداواسیما با بی توجهی به این موضوع، بار دیگر به او و سایر همفکرانش زمینه گفتن دروغ های دیگر را برای تماشای تلویزیون زنده کرد. رادیو خلاق و متعهد و با اخلاق آن سالها کجا و این حراج افتخار و دروغ و تهمت کجا! کجای این بحث های درخشان در ابتدای انقلاب بین برجسته ترین شخصیت های مذهبی و مارکسیست و این کارشناسی ها و دستکاری مخاطبان کجاست؟

3- کار صدا و سیما و «کارشناسان»! کجا یک روزنامه اسرائیلی منبع مورد اعتماد آنها شد؟ چرا چنین پیام مهمی فقط در یک منبع اسرائیلی نوشته شده و هیچکس در این سالها نتوانسته آن را تایید کند؟ این واقعیت که آنها برای کشتن دکتر به اسرائیلی ها متوسل شدند. تخریب روحانی و تفکر اعتدالی و تعامل گرایانه او، کالیبر واقعی مدعیان را آشکار می کند.

4- رادیو سال هاست که تبدیل به تریبون یک طرفه شده و امیدی به پاسخگویی و عذرخواهی نیست. چهار نامه ارسالی در جریان انتخابات ریاست جمهوری برای پاسخ به ادعاهای کذب برخی نامزدها در مناظره ها از سوی این سازمان بی پاسخ ماند، اما خوشبختانه دکتر دکتر. پاسخ روحانی به این موضوع بازتاب گسترده ای در فضای مجازی و رسانه های عمومی داشت. دیگر دوران مونولوگ و گوش ندادن به صدای دیگران، حتی اگر تنها رادیو و تلویزیون انحصاری کشور باشد و حلقه سیاسی بازندگان انتخابات و جریانات رادیکال باشد، گذشته است.

5- آقای جبلی! صداوسیما نه تنها افتخار اقتدار رسانه ای، اعتماد و اعتماد اجتماعی، رضایت و بیننده را از دست داده است، بلکه با این مسیر در پایبندی به اخلاق اسلامی نیز ناکام مانده است. این تلاش‌ها برای قابل مشاهده بودن و سکوت رضایت‌بخش در برابر خرابکاری، باعث شناخت شما یا سازمان شما یا افزایش اعتماد نمی‌شود، مگر اینکه به همگان ثابت شود که صدا و سیما همچنان به پوشش انتخاباتی و ابراز خشم خود از نتیجه انتخاب انتخابات ادامه می‌دهد. مردم. با این حال، ادعای این ادعاهای نادرست محفوظ است.

روابط عمومی دفتر ریاست جمهوری در دوره های یازدهم و دوازدهم

1403.05.17

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا