اخبار روز سینما

بازیگران سریال All’s Fair مشخص شدند

بازیگران سریال All’s Fair انتخاب و اعلام شدند که ترکیبی از بازیگران برجسته و محبوب هالیوود هستند. این هنرمندان در پروژه‌ای درام به ایفای نقش می‌پردازند.

سریال درام All’s Fair که توسط «رایان مورفی» برای پلتفرم «Hulu» در دست ساخت بوده و با پیوستن ستاره‌های شناخته‌شده‌ای همچون «سارا پالسون»، «نیسی نش بتز»، «نائومی واتس» و «تیانا تیلور» به جمع بازیگران خود غنی‌تر شده است. این بازیگران به «گلن کلوز» و «کیم کارداشیان» که پیش‌تر حضورشان در این سریال قطعی شده بود، خواهند پیوست.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


بازیگران سریال All’s Fair مشخص شدند

«واتس»، «نش» و «پالسون» علاوه بر ایفای نقش، به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی نیز در کنار «کلوز» و «کارداشیان» در این پروژه مشارکت خواهند داشت. این سریال که روایتگر داستان یک شرکت حقوقی تماماً زنانه با رهبری «گلن کلوز» است، با تمرکز بر دنیای پیچیده حقوقی و روابط بین‌الشخصی، نوید یک درام جذاب و پرکشش را می‌دهد.

سریال All’s Fair

«کارداشیان» در این سریال نقش یک وکیل طلاق موفق در لس آنجلس را ایفا خواهد کرد. این نقش‌‌آفرینی جدید، پس از حضور موفق او در سریال داستان ترسناک آمریکایی: ظریف به کارگردانی «مورفی»، نشان از گسترش دامنه فعالیت‌های هنری این چهره مشهور دارد.

اخبار پیوستن این بازیگران به پروژه، تنها چند هفته پس از اعلام انصراف «هالی بری» از سریال منتشر شد. به گفته منابع آگاه، نقش‌های جدیدی برای پالسون، نش، تیلور و واتس نوشته شده است و هیچ‌کدام جایگزین نقش بری نخواهند شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال All’s Fair چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Variety

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا