اخبار روز سینما

تریلر فصل چهارم سریال My Brilliant Friend منتشر شد

سرویس استریم اچ‌بی‌او مکس (HBO Max)، با انتشار تریلر فصل چهارم سریال My Brilliant Friend ، تاریخ فصل 4 این سریال را به صورت رسمی اعلام کرد.

دوست نابغه من یک سریال درام است که بر محوریت «النا گرکو» که متوجه ناپدید شدن ناگهانی بهترین دوستش «لیلا» می‌شود، می‌چرخد. او که از این وضعیت درمانده است، در میان کتاب‌های متنوع احاطه شده، شروع به نوشتن داستان خود می‌کند. او در داستان خود از برخورد با «لیلا» در مدرسه در دهه 50 و رشد دوستی آن‌ها با گذشت زمان صحبت می‌کند. علاوه بر این، او تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیرد تا راز پشت دوست و دشمن محبوب خود را کشف کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر فصل چهارم سریال My Brilliant Friend

فصل چهارم سریال، داستان دوستی «النا» و «لیلا» را در طول 60 سال روایت می‌کند؛ زیرا «النا» سعی دارد تا حقیقت پشت ناپدید شدن «لیلا» را فاش کند. اکنون «النا» به عنوان یک نویسنده به اوج شهرت رسیده است؛ اما زندگی شخصی او به نظر می‌رسد که بهم ریخته باشد. علاوه بر این، فصل 4 My Brilliant Friend سال‌های بزرگسالی شخصیت‌های اصلی و دوران آشفته ایتالیا در دهه 80 را بررسی خواهد کرد.

تریلر فصل 4 My Brilliant Friend مشخص کرد که این سریال قرار است در تاریخ 9 سپتامبر 2024 (19 شهریور 1403) از سرویس استریم مکس پخش شود.

بازیگران این سریال شامل «آلبا روهوآچر» در نقش «النا»، «ایرنه مایورینو» در نقش «لیلا»، «فابریزیو گیفونی» در نقش «نینو ساراتور»، «استفانو دیونیسی» در نقش «فرانکو ماری»، «ادواردو اسکارپتا» در نقش «پاسکواله پلوسو»، «آنا ریتا ویتولو» در نقش «ایماکولاتا» و «پیرجیورجیو بلوچیو» در نقش «پیئترو آیروتا» می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فصل چهارم سریال دوست نابغه من چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Coming Soon

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا