اخبار روز سینما جهان

بهترین فیلم‌ها و سریال‌های کره‌ای با بازی درخشان «کیم سو هیون»

کیم سو هیونگ یکی او یکی از بازیگران زن کره ای است که کار خود را در مسابقه ملکه زیبایی آغاز کرد. او در سال 1992 در مسابقه دوشیزه استان گانگوون شرکت کرد و در آنجا بود که توجه سازندگان یک سریال تلویزیونی را به خود جلب کرد. دو سال بعد، او توانست اولین نقش خود را در یک درام کره ای دریافت کند.

به گزارش فرادید، کیم سو هیونگ در حال حاضر 50 سال سن دارد و همچنان یک بازیگر پرکار و فعال است. بنابراین هیونگ جوایز بسیاری را از جشنواره های ملی کره و حتی جشنواره های بین المللی به خاطر بازی درخشان خود در چندین فیلم و سریال دریافت کرده است. در اینجا لیستی از بهترین و معروف ترین فیلم ها و سریال های او آورده شده است.

1. وسوسه همسر (2008)

این سریال یک ملودرام makjang تمام عیار است. اصطلاحی که برای اشاره به سریال هایی با پیچش های داستانی بسیار جالب و هیجان انگیز استفاده می شود. این سریال درباره زنی به نام یون جائه (با بازی جانگ سو هی) است که گفته می شود مرده است اما برای انتقام از شوهر خیانتکار و همسر جدیدش برمی گردد. در این سریال کیم سو هیونگ نقش همسر جدید شرور آئری را بازی می کند. این شخصیت را سو هیونگ به خوبی بازی می کند یکی او به یکی از منفورترین شخصیت های منفی درام های کره ای تبدیل شد.

بهترین فیلم ها و سریال های کره ای با بازی درخشان از

2. اواخر بهار (2014)

این فیلم جوایز بسیاری را در جشنواره های بین المللی به دست آورد، از جمله جایزه بهترین بازیگر زن برای سو هیونگ در سومین جشنواره بین المللی فیلم مادرید. داستان فیلم در سال 1969 اتفاق می افتد و درباره یک مجسمه ساز با فلج عضلانی پیشرونده است. همسرش جونگ سوک (با بازی سو هیونگ) برای اینکه انگیزه زندگی و هنر را به او بازگرداند، زنی جوان را به عنوان الگو برای او استخدام می کند. این فیلم نه تنها به خاطر داستان دلخراشش، بلکه به خاطر فیلمبرداری خیره کننده اش که مناظر زیبای کره جنوبی را به تصویر می کشد، مشهور است.

بهترین فیلم ها و سریال های کره ای با بازی درخشان از

3. مجلس ملی (2015)

در این درام سیاسی هیجان انگیز، سانگ پیل (با بازی جونگ جائه یونگ) یک جوشکار باتجربه کشتی سازی است که پس از اخراج ناعادلانه او و همکارانش، سخنگوی اتحادیه اش می شود. در آینده اوضاع عجیب پیش می رود و او به عنوان نماینده مجلس شورای ملی انتخاب می شود و مجبور می شود در عرصه سیاست بازی کند. سو هیونگ در این سریال نقش هونگ چان می را بازی می کند. یک سیاستمدار با استعداد و نماینده مجلس که از جناح حامی دولت حمایت می کند. زمانی که سانگ پیل متهم به گرفتن رشوه می شود، چانگ می به عنوان وکیل او انتخاب می شود.

بهترین فیلم ها و سریال های کره ای با بازی درخشان از

4. The Good Wife (2016)

این سریال بازسازی یک سریال آمریکایی به همین نام است. پس از دستگیری شوهر دادستان Hae-kyung (با بازی Jeon Do-yeon) به دلیل فساد، او تصمیم می گیرد کار خود را به عنوان وکیل از سر بگیرد. او به موسسه حقوقی ام جی می پیوندد و با سایر کارکنان در پرونده ها کار می کند. سو هیونگ در این سریال نقش میونگ هی را دارد. یکی یکی از شرکای مدیریتی یک موسسه حقوقی که کار و کارمندان خود را بسیار جدی می گیرد. او برای هه کیونگ سنگ صبور می شود.

بهترین فیلم ها و سریال های کره ای با بازی درخشان از

5. The Villainess (2017)

این یکی این یکی دیگر از فیلم های موفق در کارنامه سو هیونگ است. در این اکشن مهیج، زنی که از کودکی به عنوان یک قاتل آموزش دیده، هویت جدیدی به خود می گیرد و پس از مرگ مربی خود، مامور سازمان اطلاعات کره می شود. ما شاهد فلاش بک هایی از زندگی گذشته یون سو (با بازی کیم اوک وین) هستیم که او شروع به کشتن اهداف مختلف برای سازمان می کند. سو هیونگ نقش رهبر سازمان، کوون سوک را بازی می کند. زنی که اهدافی را تعیین می کند و همچنین سرنخ هایی از رازهای زندگی یون سو دارد.

بهترین فیلم ها و سریال های کره ای با بازی درخشان از

6. SKY Castle (2018)

سریال تحسین‌شده و بسیار محبوبی که سو هیونگ را دوباره به کانون توجه بازگرداند، داستانی طنز درباره گروهی از زنان طبقه بالای جامعه است که هر کاری می‌کنند تا فرزندانشان را به مدارس عالی برسانند. در این سریال، سو هیونگ نقش کیم جو یونگ، هماهنگ کننده خصوصی را بازی می کند که همه دانشجویانش را به دانشگاه ملی سئول می برد. او برنامه های خود را دارد و تا زمانی که به آنها نرسد دست از کار برنمی دارد.

بهترین فیلم ها و سریال های کره ای با بازی درخشان از

7. هیچ کس نمی داند (2020)

در این درام جنایی بسیار احساسی، سو هیونگ نقش چا یونگ جین را بازی می کند. کارآگاهی که مصمم به دستگیری یک قاتل زنجیره ای است. قاتلی که مسئول قتل دوست دوران کودکی اش است. یونگ جین با کشف رازهای پیچیده این قتل های زنجیره ای مجبور می شود بین نجات جان پسری که می خواهد از آن محافظت کند و انتقام قتل دوستش یکی را انتخاب کند. او برنده جایزه بهترین بازیگر مرد در جوایز درام SBS 2020 برای بازی درخشانش در این سریال شد.

بهترین فیلم ها و سریال های کره ای با بازی درخشان از

8. من (2021)

این سریال یک درام خانوادگی درجه یک و دوست داشتنی است. داستانی درباره زنانی که سعی می کنند خود واقعی خود را پیدا کنند و از تعصبات دنیای بیرون خلاص شوند. سو هیونگ در این سریال در نقش سئو هیون ظاهر می شود. همسر پسر بزرگ خانواده هیون و مدیر یک گالری هنری با عمق و ظرافت شگفت انگیزی در کارش. اما سئو هیون رازی را پنهان می کند که ممکن است بزرگترین تهدید برای زندگی و موقعیت او باشد.

بهترین فیلم ها و سریال های کره ای با بازی درخشان از

9. ماه رنگ پریده (2023)

این سریال داستان زنی خانه دار به نام یو یی-هوا (با بازی کیم سو هیونگ) را دنبال می کند که احساس می کند زندگی اش خسته کننده و بی معنا شده است. او زندگی راحت، اما تا حدی عاری از شور و هیجان دارد. بنابراین برای رهایی از این وضعیت به عنوان کارمند قراردادی در بانک شروع به کار می کند و کم کم اعتماد به نفس خود را به دست می آورد. با این حال، زمانی که شروع به اختلاس پول از مشتریان ثروتمند بانک می کند، زندگی عادی او دچار هرج و مرج می شود.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا