اخبار روز

vaam.kabtatamin.ir سامانه ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی افتتاح شد

وام برای بازنشستگان یکی یکی از تسهیلات خوبی است که دولت در اختیار مستمری بگیران و مستمری بگیران قرار می دهد. وام بازنشستگان توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرده است. وام بازنشستگی شرایط مناسبی دارد و راهی آسان برای همه برای حل مشکلات است.

وام مستمری بگیر جدید

1. ابتدا به سایت کانون بازنشستگان تهران مراجعه کرده و در قسمت خدمات پرمصرف کانون بازنشستگان، «ثبت وام» را انتخاب کنید.

2. وارد سامانه ثبت نام وام مستمری بگیران شوید و اطلاعات هویتی مورد نیاز مانند نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد، شماره مستمری، تلفن همراه، آدرس و دلیل درخواست خود را وارد کنید.

3. نکته مهمی که در این قسمت باید بدانید این است: برای ثبت نام وام نیازی به کارت عضویت کانون بازنشستگان شهر تهران ندارید. بنابراین در این قسمت کافی است پنج بار در ردیف با شماره عضویت صفر و در سطر با تاریخ اعتبار 01/12/1403 (اول) وارد شود. اسفند 1403 را وارد کنید).

4. در پر کردن این فرم توجه داشته باشید که شماره مستمری در دفترچه بیمه یا کارت عضویت و شماره شعبه نیز در کارت عضویت شما قابل مشاهده است. در واقع کد شعبه آخرین محل بررسی حقوق و دستمزد افراد است.

5. با پرکردن فرم اول و انتخاب گزینه تایید اطلاعات، موارد را به دقت بررسی کنید و از صحت شماره موبایل و تلفن ثابت خود مطمئن شوید. در صورت بروز خطا در ورود محتوای فرم مسئولیت بر عهده مستمری بگیر است./Zumit

شرایط ثبت نام اعتباری مستمری بگیران تامین اجتماعی

با توجه به اینکه متقاضیان برای دریافت هر نوع تسهیلاتی باید شرایط تعیین شده از سوی وام دهنده برای اخذ و ثبت وام 20 میلیونی مستمری بگیران تامین اجتماعی را داشته باشند، مستمری بگیران این سازمان باید ابتدا نسبت به دریافت وام قرائت شده برای تامین اجتماعی اقدام کنند. بازنشستگان شرایط لازم به همین دلیل در ادامه توضیحات لازم در خصوص این شرایط ارائه می شود که شامل داشتن کارت عضویت کانون بازنشستگی تامین اجتماعی می باشد.

متقاضیان مستمری خود را از شعب بانک رفاه در تهران دریافت کنند زیرا سایر بانک ها به کسر اقساط بانک عامل دسترسی ندارند.

برای ثبت نام وام بانک رفاه برای بازنشستگان تامین اجتماعی 1403 یا هر وام مشابه، همراه داشتن کارت عضویت کانون بازنشستگی تامین اجتماعی الزامی است.

حداقل سن مستمری بگیران برای دریافت این وام برخلاف سنوات گذشته 70 سال تمام بوده است نبود و برای متقاضیان وام مستمری بگیران تامین اجتماعی نیز سن 77 سال در نظر گرفته شد که با توجه به عدم اعلام اخبار جدید از سوی دولت در سال 1403 نیز به همین ترتیب خواهد بود.

با توجه به درخواستی که از بانک برای اعطای تسهیلات به مستمری بگیران دریافت می شود، مستمری بگیران مجاز به داشتن چک نقدی، بدهی بانکی و اقساط معوق نیستند.

مستمری بگیران متقاضی ثبت نام وام بانک رفاه مستمری بگیران تامین اجتماعی 1403 یا وام مورد نیاز باید در سه سال گذشته از تسهیلات ارائه شده توسط بانک رفاه استفاده نکرده باشند.

بر اساس اطلاعیه سازمان تامین اجتماعی، سال گذشته مبلغ وام مستمری بگیران تامین اجتماعی از 30 میلیون تومان به 30 میلیون تومان تغییر کرد و مبلغ سال 1403 مطابق با تورم فعلی 8 میلیون افزایش یافت و به 30 میلیون تومان رسید. . رسید

هنگام ثبت نام، شماره تلفن همراه باید به نام متقاضی دریافت کننده وام بازنشستگی تامین اجتماعی باشد.

شرایط اخذ این وام در مرحله دوم در سال 1403، سابقه پرداخت 20 سال بیمه و بیشتر، دریافت مستمری تا سقف 150 میلیون ریال، سن 50 تا 77 سال و عدم انسداد حساب و مالکیت است. تلفن همراه، بدون سابقه، چک نقدی و بدون بدهی معوق به سیستم بانکی کشور.

از دیگر شرایط می توان به عدم استفاده از تسهیلات مشابه در سه سال گذشته و موجودی 100 هزار تومانی در حساب بانکی اشاره کرد. سهمیه هر شهرستان بستگی به تعداد مستمری بگیران دارد و در صورتی که تعداد ثبت نام ها بیش از تعداد مقرر باشد، افراد به قید قرعه انتخاب و به بانک رفاه معرفی می شوند.

اقساط وام مستمری بگیران اجتماعی

مبلغ وام تامین اجتماعی مستمری بگیران 30 میلیون تومان و مدت بازپرداخت این وام 24 ماهه است. با توجه به اینکه وام بازنشستگی قرض الحسنه است و با احتساب سود 4 درصدی این تسهیلات، هر مستمری بگیر باید ماهانه یک میلیون و 363 هزار و 636 تومان برای بازپرداخت وام خود کنار بگذارد. مبلغ کل اقساط 31 میلیون و 800 هزار تومان و سود کل وام یک میلیون و 800 هزار تومان است.

مدارک مورد نیاز برای دریافت وام تامین اجتماعی مستمری بگیران

متقاضیان دریافت وام مستمری بگیران تامین اجتماعی جهت ثبت نام اولیه این وام به سایت کانون بازنشستگان تهران مراجعه و در قسمت پرکاربردترین خدمات، گزینه ثبت نام وام را انتخاب کنند. مستمری بگیران در گام اول باید مشخصات هویتی خود شامل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، شماره مستمری، تلفن همراه، آدرس و دلیل درخواست را ارائه کنند.

نکته جالب اینجاست که متقاضیان برای ثبت نام در این وام نیازی به کارت عضویت کانون بازنشستگان تهران ندارند و تنها چیزی که نیاز دارند پنج صفر در ردیف شماره عضویت و اولین تاریخ در ردیف تاریخ وام است. اسفند 1403 را وارد کنید. شماره مستمری و کد شعبه نیز در کارت عضویت مستمری بگیران موجود است.

در صورت موافقت بانک رفاه با درخواست متقاضی برای دریافت وام مستمری بگیران تامین اجتماعی، این موضوع از طریق پیامک به شماره تلفن همراه وی اطلاع رسانی خواهد شد. در نهایت بانک کارگزاری اقدامات اداری و بررسی های لازم را برای بازپرداخت وام آغاز کرده و مبلغ این تسهیلات پس از حدود یک هفته به حساب بازنشستگی متقاضی واریز می شود.

گفتنی است مستمری بگیرانی که وام آنها تایید می شود باید حداقل 50 هزار تومان در حساب بانک رفاه داشته باشند تا مبلغ تمبر سپرده وام از حسابشان برداشت شود./عصر ایران

40 هزار فقره 30 میلیون تومان به مستمری بگیران تامین اجتماعی پرداخت شد

میرهاشیم موسوی افزود: میزان تسهیلات پرداختی به مستمری بگیران نهاد تامین اجتماعی در سال جاری نسبت به سال گذشته 10 میلیون تومان افزایش یافت و به 30 میلیون تومان رسید.

وی بهبود معیشت مستمری بگیران را از اولویت های این سازمان اعلام کرد و گفت: این تسهیلات که با همکاری بانک کارگران رفاه به مستمری بگیران تامین اجتماعی پرداخت می شود، اولین مرحله از پرداخت تسهیلات قرض الحسنه است. امسال.

موسوی یادآور شد: سال گذشته 259 هزار فقره وام به مبلغ 20 میلیون تومان در هفت مرحله به مستمری بگیران پرداخت شد. تعداد گزینه های پرداخت در سال جاری 50 درصد افزایش یافته است و تا پایان امسال تلاش می کنیم تعداد وام های پرداختی امسال را نسبت به سال گذشته افزایش دهیم.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: برنامه ریزی و مقدمات اعزام مستمری بگیران به سفر معنوی مشهد مقدس نیز به پایان رسیده و انشاالله به زودی اولین گروه از مستمری بگیران به این سفر معنوی اعزام خواهند شد. تیر ماه سال جاری در کانون های بازنشستگی آغاز شد و به هر استان با توجه به جمعیت مستمری بگیران سهمیه مشخصی اختصاص یافت/ایرنا استان

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا