اخبار روز

جزییات سقوط کارمند شهرداری از آسانسور :: بازتاب آنلاین

سخنگوی شورای شهر تهران جزییات سقوط کارمند شهرداری از آسانسور را تشریح کرد.

به گزارش بازتاب آنلاین، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران جزییات حادثه سقوط به داخل چاله آسانسور و جان باختن کارمند منطقه ۱۸ شهرداری پایتخت را تشریح کرد.

علیرضا نادعلی روز چهارشنبه ضمن ابراز تأسف از حادثه سقوط یکی از کارکنان شهرداری منطقه ۱۸ تهران به داخل چاله آسانسور، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گزارش شهرداری منطقه ۱۸ در رابطه با استاندارد و ایمنی آسانسور در جلسات بعد شورا ارائه خواهد شد.

بنابر گزارش ایرنا، وی با اشاره به گزارش این حادثه یادآور شد: این اتفاق یک حادثه غیرمترقبه بود که همانطور که گفتیم گزارش آن ارائه خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا درگیری معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۸ با کارمند فقید پیش از حادثه صحت دارد یا خیر؟ گفت: ما باید به عنوان ناظر گزارش کامل دریافت کنیم که بر اساس گزارشات دو نکته وجود دارد.

به گفته وی، بر اساس آنچه ما پرسیدیم تاکنون معاون اجتماعی و فرهنگی با آن خانم دیداری نداشته است.

وی با اعلام اینکه روز حادثه معاون در محل حضور نداشته که درگیری شکل بگیرد، افزود: یکی از همکاران ما در شورا گفت که معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه ۱۸ سابقه فعالیت نداشته و در این دوره به کار گرفته شده است اما این مدیر، قائم مقام معاونت اجتماعی شهرداری منطقه ۹ و معاون ستاد سمن‌ها در دوره چهارم بوده و چهار سال در شهرداری مشغول به کار بوده که در دوره پنجم ایشان را از کار برکنار کردند و در دوره ششم مجدداً بازگشته است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران همچنین تاکید کرد: این مدیر ۱۸ سال سابقه فعالیت در حوزه فرهنگی و اجتماعی دارد و فرد موثری هم بوده است.

وی ادامه داد: بنده به عنوان نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا که با معاونت اجتماعی شهرداری‌های مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌ها دائماً در حال فعالیت هستم، می‌گویم که این مدیر یکی از معاونان اجتماعی خوب و موفق شهرداری است.

نادعلی اضافه کرد: بخشی از حمایت‌ها و تعریف‌های اعضا و رئیس شورا از شهرداری منطقه ۱۸ و فعالیت‌های آن به معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه نیز برمی‌گردد و نتیجه تلاش‌های این معاونت است.

وی گفت: مواردی که اعلام شد اطلاعاتی است که بنده در ساعات پس از حادثه دریافت کردم و به نظر می‌رسد حق معاون اجتماعی منطقه ضایع شد. اگر گزارش کامل شهردار منطقه ۱۸ را بشنویم همه چیز مشخص خواهد شد. بنده هم با رئیس شورا و هم با شهردار منطقه برای بررسی مباحث فنی در صحن شورا هماهنگی‌های لازم را انجام داده‌ام.

عضو شورای اسلامی شهر تهران همچنین اظهار کرد: کسانی که در آن ساختمان حضور دارند به عنوان بهره‌بردار از آن استفاده می‌کنند و کسی که باید در خصوص ایمنی ساختمان صحبت کند، شهردار منطقه است.

وی، سقوط کارمند شهرداری تهران از آسانسور به دلیل هل دادن توسط معاون اجتماعی و فرهنگی را شایعه و کذب دانست و گفت: بر اساس آنچه از چند نفر تحقیق کردم، ایشان در ساختمان حضور نداشته است.

خانم گلرخ کاظم‌پور کارمند معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۸ روز دوشنبه ۱۵ مردادماه بر اثر سقوط به داخل چاله آسانسور ساختمان این معاونت جان خود را از دست داد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا