اخبار روز

پیشنهاد نادر قاضی پور در این پزشکیان درباره کابینه چهاردهم

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، نادر قاضی پور عضو کمیسیون صنایع مجلس دهم گفت: دولت دکتر پزشکیان حکومت وحدت ملی باید متشکل از تمامی اقوام، مذاهب و جنبش های سیاسی باشد. متأسفانه دشمنان ایران از ابتدای ریاست جمهوری وی، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران را به شهادت رساندند و مسئولیت دولت چهاردهم را بیش از پیش سنگین کردند.

نماینده ارومیه در مجلس دهم در گفت وگو با ایسنا خواستار حضور نمایندگان تشکل های مردمی و جریان های سیاسی در دولت چهاردهم شد.

وی افزود: دولت جامع باید همه را در کار اجرایی مشارکت دهد گام اول انتخاب یک تیم اقتصادی قوی و توانمند متشکل از کارشناسان اقتصادی و با تجربه است. این تیم باید قدرت بهبود شرایط اقتصادی و معیشتی و همچنین اشتغال و امنیت شغلی مردم را داشته باشد.

عضوکمیسیون پتروشیمی کمیسیون صنایع مجلس دهم به چارچوب تعیین وزرا توسط شورای راهبری دوره انتقالی دولت چهاردهم اشاره کرد و گفت: این شورا چارچوب هایی را برای انتخاب وزرا ایجاد کرده است. با توجه به سن، تجربه، ویژگی های رهبری، قومیت و… با این شاخص ها به نظر می رسد رئیس جمهور در انتخاب وزرا با چنین مشکلی مواجه است که به نظر من باید از این شاخص ها عدول کند تا بتواند هیئت وزیران را به مجلس معرفی کند. زمان.

قاضی پور مطالبات استان های ترک زبان را ادامه می دهد یکی از چالش های پیش رو پزشکیان وی استفاده از زبان ترکی به ویژه در رده مدیران اجرایی موسسات را می دانست و بر آن تاکید داشت.

نماینده مردم ارومیه در مجلس دهم همچنین با اشاره به شایعاتی مبنی بر ارسال نامه به برخی از افرادی که در جریان انتخابات به طور رسمی از رقیب حمایت کردند این موضوع را چالش برانگیز دانست و گفت: به عنوان یک دوست 50 ساله. پزشکیان از ایشان و مشاورانش می خواهم که در ترکیب کابینه و ساختار دولت به این مسائل توجه جدی داشته باشند.

قاضی پور در خصوص چالش دوم دولت چهاردهم خاطرنشان کرد: حل چالش های بزرگ اقتصادی و وجودی یکی از خواسته های مردم است و طبعاً پزشکان در ایام انتخابات بر این حق تاکید کردند و در حضور مقام معظم رهبری وعده دادند تا با تمام وجود آنها را حل کنند و نهادهای کشور با سخنان او قشر وسیعی از جامعه را خوشحال کرده و آنها را امیدوار کرده اند.

یکی از اعضای کمیسیون پتروشیمی کمیسیون صنایع مجلس دهم با پیشنهاد راهکاری برای رفع مشکلات نقدینگی دولت چهاردهم گفت: دولت چهاردهم برای پیشبرد اهداف خود نیازمند پول و بودجه است و بهترین راه تامین بودجه به نظر من است. واردات خودرو و تلفن همراه خارجی معاف شود. این بدان معناست که برای هر وسیله نقلیه خارجی یا تلفن همراه، مقدار خوبی از مالیات و عوارض به صندوق دارایی دولتی واریز می شود و مجموع این مبالغ با شروع کار، بودجه خوبی را در اختیار دولت قرار می دهد.

27218

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا